• امروز : یکشنبه - ۱۷ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 7 June - 2026

رجوی نیمه چای خود را به زنان می داد تا بنوشند

  • کد خبر : 45515
  • 15 فروردین 1403 - 11:40

نسرین ابراهیمی از اعضای ارشد سابق سازمان نقل می کند: که مسعود رجوی در ماه رمضان با زنان سازمان می‌نشست و به آن‌ها دستور می‌داد تا دور او جمع شوند و او را در آغوش بگیرند.

در صورتی که مردان سازمان برای اثبات وفاداری خود به سازمان از همسران‌شان جدا شده بودند، مسعود رجوی در میان تعداد بالایی از زنان سازمان می‌نشست و آن‌ها را وادار می‌کرد تا به او محبت کنند و در نهایت برای ابراز علاقه به آن زنان، چای نیمه نوشیده‌اش را به آن‌ها می‌داد تا بنوشند.

rajavi 45

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45515

نوشته های مشابه

12خرداد
نقش راهبردی زنان در امنیت اعتقادی و فرهنگی
واکاوی سیره زندگانی حضرت زهرا(س)

نقش راهبردی زنان در امنیت اعتقادی و فرهنگی

10خرداد
حفظ انسجام اجتماعی و پرهیز از قطبی‌سازی، مهم‌ترین شرط عبور از شرایط پساجنگ
مروری سریع بر یک فراز از پیام رهبر انقلاب به قلم محمدرضا اخضریان کاشانی استاد دانشگاه تهران

حفظ انسجام اجتماعی و پرهیز از قطبی‌سازی، مهم‌ترین شرط عبور از شرایط پساجنگ