• امروز : دوشنبه - ۲۵ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 15 June - 2026

چرا اعضا توانایی ترک فرقه رجوی را ندارند؟

  • کد خبر : 45489
  • 14 فروردین 1403 - 9:00

مسعود خدابنده سرتیم حفاظت سابق رجوی در این رابطه نوشته است:

یکی از عمده‌ترین کارهایی که برای چیره شدن بر فرد در سازمان انجام می‌گرفت، قطع رابطه با بیرون، از بین بردن استقلال مالی و وابسته کردن فرد به تشکیلات، قطع رابطه با دوست و آشنا و مادر و پدر، ازدواج تشکیلاتی و در یک کلمه «غرق کردن انسان در گرداب تشکیلات» بود.

پایان دادن به این نوع از وابستگی واقعا مشکل است. شما اگر به ساحل دسترسی نداشته باشید، هیچگاه قایق را ترک نمی‌کنید. مشکلی که همین الان هم نفرات سازمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و توانایی ترک تشکیلات را ندارند.

k rajavi

منبع: کتاب تهران تا تیرانا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45489

نوشته های مشابه

24خرداد
اختلاف در بین امت‌ها چگونه به وجود می‌آید؟
آیت الله سید حسن عاملی پاسخ می‌دهند

اختلاف در بین امت‌ها چگونه به وجود می‌آید؟

24خرداد
سازمان‌های بین المللی پاسخگوی قربانیان اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکا باشند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و فرزند شهید لاجوردی، خار چشم منافقین

سازمان‌های بین المللی پاسخگوی قربانیان اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکا باشند