• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی

  • کد خبر : 45365
  • 28 مارس 2024 - 11:18

فرقه مکار رجوی پس از ماجرای ورود پلیس به «اشرف ۳»، تعدادی ماهواره استارلینک از طریق جاسازی در داخل خودروی شخصیت‌های سیاسی، وارد مقر خود کرده است.

به گزارش فراق، بر اساس اسنادی که به دست رسیده، فرقه رجوی بعد از حمله پلیس آلبانی و قطع اینترنت این مقر در خرداد ماه سال گذشته، از طریق رابط‌های آمریکایی و اروپایی خود تعدادی دستگاه استارلینک را به «اشرف۳ وارد کرده است.

این دستگاه‌ها که به منظور اتصال به اینترنت به صورت مخفیانه و دور از نظارت دولت آلبانی تهیه شدند توسط روبرت اردلان (ساسان)، معاون اسبق شرکت مایکروسافت بررسی و خریداری شدند. ضمن اینکه تمام آموزش‌های استفاده از آن توسط نامبرده انجام شده است.

همچنین بر اساس اسناد منتشر شده، فرقه رجوی این اقدام را به صورت بسیار محرمانه و تنها در سطح زهرا مریخی و مسئولین حفاظت و اطلاعات انجام داده و مسئولیت این کار نیز بر عهده تیم روابط سیاسی و مسئولین اطلاعات، قرار داشته است.

پلیس آلبانی از خرداد ماه گذشته در ورودی مقر فرقه رجوی مستقر هست و تمام خودروهای فرقه را بازرسی ‌می‌کند اما به دلیل عدم بازرسی خودروهای شخصیت‌های سیاسی توسط پلیس آلبانی، فرقه این دستگاه‌ها را در خودروهای شخصیت‌هایی که خریداری کرده، توانسته جاسازی و به «اشرف۳» وارد کند.

در حال حاضر نیز اینترنت «اشرف۳» از طریق ماهواره استارلینک تأمین شده و به جهت محدودیت به صورت شیفت بندی استفاده می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45365

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!