• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
خبر لو رفته از درون مقر فرقه رجوی

برنامه‌ریزی جدید رجوی‌ها برای عملیات هکری با عنوان «سیمرغ» / مسئولان آلبانی هوشیار باشند + اسامی اعضای تیم هکری

  • کد خبر : 45330
  • 27 مارس 2024 - 14:09

به تازگی اخبار مهمی به دست رسیده که نشان می‌دهد فرقه تروریستی رجوی قصد دارد در قالب یک پروژه هکری با عنوان «سیمرغ» چند عملیات خرابکارانه در ایران و آلبانی انجام دهد.

به گزارش فراق، در این طرح لو رفته که با همکاری یکی از مدیران شرکت مایکروسافت به نام «روبرت اردلان» راه‌اندازی شده، هک سامانه‌‌های شبکه حمل و نقل، سامانه‌‌های توزیع سوخت به خصوص شرکت نفت، سامانه‌‌های رادیو و تلویزیون، سامانه‌‌های خطوط هوایی، پایانه ها و ترمینال ها در ایران و آلبانی هدفگذاری شده است.

گفته می‌شود روبرت اردلان مشهور به ساسان این طرح را در «اشرف۳» راه اندازی کرده و اعضای تیم هکری نیز، محسن کلاهدوز (صمد)، عباس میناچی مقدم (هدایت)، محمد شفایی، حسین، مجید محدثین، مسعود شبستری و شهرزاد علوی هستند.

همچنین بر اساس گزارش های رسیده همه الزامات و هماهنگی های طرح مذکور از طریق ارتباطات مجازی با اعضای تیم هکری «اشرف۳» فراهم شده و در اولین فرصت این کار صورت خواهد گرفت.

لازم به توضیح است که اقدام های خرابکارانه فرقه رجوی در آلبانی به منظور اتهام افکنی به سوی ایران انجام می‌پذیرد و لازم است مسئولان آلبانی در این زمینه هوشیار باشند.

روبرت اردلان دارای مدرک دکترای کامپیوتر در گرایش نرم‌افزار می باشد که بیش از ۳۰ سال یکی از مدیران بخش بین‌الملل شرکت مایکروسافت بوده است.

رابطه او با فرقه تروریستی رجوی بر اساس پروژه‌هایی است که از آن ها دریافت کرده و بابت آن هزینه کلانی می‌گیرد.

نامبرده بعد از جنگ آمریکا و عراق در سال ۱۳۸۲ چندین بار به «اشرف ۱» در عراق رفت و به مدت شش ماه در آنجا مستقر بود و ارتباطات تیم‌های عملیاتی را از آنالوگ به دیجیتال منتقل کرد.

وی طی یک پروژه چند ماهه، تمامی سیستم کامپیوترهای قدیمی فرقه را به پی‌سی یا همان ویندوز منتقل کرد. یکی از شرط‌هایی که او برای فرقه تعریف کرد این بود که برای آموزش و تغییر سیستم از اپل به ویندوز پول کلانی دریافت کند که البته با انجام این کار از طرف شرکت مایکروسافت هم پول گزافی دریافت می‌کرد.

بر اساس گزارش‌های رسیده این فرد زمانی که فرقه رجوی از عراق به آلبانی منتقل شد در راستای کارهای اینترنتی، حملات سایبری و هک سیستم‌ها علیه ایران و دولت آلبانی همیشه مزدور فرقه رجوی بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45330

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!