• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
مامور مخفی فرقه رجوی در آلبانی

ماموریت اصلی اکبر وندایی چیست؟

  • کد خبر : 45317
  • 27 مارس 2024 - 12:04

اطلاعاتی از مامور مخفی فرقه رجوی در آلبانی به دست رسیده است که نشان می دهد نامبرده به صورت مخفیانه جداشده ها را تحت نظر دارد.

به گزارش فراق، قبلاً در گزارش های مختلف از خانه‌های تیمی و امن فرقه در آلبانی برای شما توضیح داده بودیم و منتشر کرده بودیم. یکی از این خانه‌های امن، خانه‌ای است که متعلق به اکبر وندایی، عضو به ظاهر جداشده فرقه است.

وندایی زمانی که فرقه به آلبانی انتقال یافت از طرف فرشته یگانه، احمد واقف و شخص جواد خراسان دستور گرفت که به عنوان یک ماموریت جدا شود و در بین افراد بریده و جداشده رفته، کسب اطلاعات کند.

فرقه برای این فرد یک خانه در نزدیکی کمپ پناهندگی، متعلق به کیمساریای عالی پناهندگان در آلبانی گرفت.

ماموریت وندایی این است که افراد جداشده را زیر نظر داشته باشد و تمامی ارتباطات، تماس‌ها و تحرکات افراد جداشده را روزانه به سازمان گزارش کند.

ماموریت دوم او هم این است که از مراکز دولتی و شناسایی افراد پلیس و صاحبخانه‌هایی که افراد جداشده در آن خانه‌ها مستقر هستند، گزارش دهد.

به علاوه، این فرد در خانه‌اش یک اتاق کار با یک کامپیوتر و دو گوشی تلفن هوشمند دارد که مستمر تمامی گزارش ها را برای فرقه و شخص جواد خراسان ارسال می‌کند.

هر نفری که قصد جداشدن از سازمان را داشته باشد، مدتی او را به خانه اکبر وندایی می‌فرستند تا تمام تحرکات و تماس و ارتباطات فرد جداشده را زیر نظر داشته باشد.

بر اساس اطلاعات رسیده فرقه ماهانه به این فرد ۵۰ هزار لک (معادل ۴۳۰ یورو) می‌دهد.
همچنین عرقه سال گذشته برای عمل جراحی او حدود یک میلیون لک هزینه کرد و هم اکنون ماهانه تمام داروهای او را به صورت مجانی تهیه می‌کند و به او می‌دهد. این در شرایطی است که بسیاری از اعضای بیمار ر اشرف از دسترسی به حداقل امکانات درمانی محروم هستند.

علت این دست و دل بازی های فرقه براز وندایی هم این است که او جاسوس و نفوذی مورد اعتماد فرقه است.

در سال ۱۴۰۱ وقتی پلیس آلبانی قرار بود به خانه افراد جداشده (انجمن آسیلا) حمله کند، این فرد در خانه‌اش تعدادی سلاح و مواد منفجره جاساز کرده بود که برخی از سرکرده ها شبانه رفتند و آنها را در رودخانه‌ای که نزدیک خانه اکبر وندایی است، ریختند.

در اینجا سوالی که از دولت آلبانی و پلیس آلبانی مطرح می‌شود: آیا تا به حال خانه اکبر وندایی و محمود شمس را بازرسی کرده‌اید؟ آیا کامپیوتر و گوشی‌های این افراد را چک و کنترل کرده‌اید؟ آیا می‌دانید از مراکز دولتی شما عکس و فیلم برای مسئولین حفاظت و اطلاعات ارسال می‌شود؟ آیا می‌دانید اکبر وندایی و محمود شمس با چند سیم کارت بدون نام با سازمان در ارتباط هستند و جاسوسی می‌کنند؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45317

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!