• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
مروری بر سوابق سرکرده های فرقه رجوی

زهره شفایی، هرزه‌ای که جوانان بسیاری را فریب داد و به اشرف کشاند

  • کد خبر : 45301
  • 26 مارس 2024 - 12:58

زهره شفایی، یکی از مزدوران سرسپرده فرقه رجوی است که در دوران قبل از سقوط صدام حسین در عراق جوانان زیادی را فریب داد و به اشرف کشاند.

به گزارش فراق، زهره شفایی با نام مستعار پروین از مسئولین قدیمی فرقه تروریستی رجوی است که تمام اعضای خانواده اش سرسپرده سازمان تروریستی مجاهدین بودند.

اغلب اعضای خانواده‌اش به جهت جنایت‌هایی که به صورت مستقیم مرتکب شدند معدوم گشتند و تنها برادرش محمد شفایی نیز در حال حاضر در اشرف۳ در بخش ستاد سایبری و هکرها مشغول فریب جوانان ایرانی است.

زمانی که زهر شفایی بسیاری از جوانان ایرانی را از طریق کشورهای همسایه فریب داد و به اشرف کشاند خیلی ها نمی دانستند که قرارگاه اشرف متعلق به فرقه رجوی است. او با دروغ و وعده به فریب خوردگان می‌گفت، ما می‌خواهیم مسائل پناهندگی شما را حل کنیم، به همین جهت چند روزی شما را به کمپ می بریم تا کارهای قانونی پناهندگی شما حل شود. وقتی افراد به قرارگاه اشرف می رفتند با انبوهی توپ، تانک و تعداد زیادی ایرانی مواجه می شدند. جالب است وی همان زمان هم با دروغ به نفرات می‌گفت، نگران نباشید اینها عراقی هستند که از کمپ حفاظت می کنند و خیلی از اینها فارسی بلدند. شفایی بعد از تحویل دادن قربانیان، خودش مجدد به پایگاه فرقه در بغداد باز می‌گشت.

زهره شفایی با توسل به هر شیوه افراد را به دام خود می انداخت و در نهایت تبدیل به زندانی و گروگان فرقه مسعود رجوی می‌کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45301

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!