• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

استاد «اولیاء» پوشک‌انداز همچنان در صحنه است

  • کد خبر : 45299
  • 26 مارس 2024 - 12:19

فردی که در تصویر می‌بینید از پوشک‌اندازان قدیمی فرقه رجوی به نام «اولیاء» هست که همچون کنه به مریم رجوی چسبیده است و در هر مناسبت و بهانه ای فرقه رجوی را سرکیسه می‌کند.

به گزارش فراق، فرقه تروریستی رجوی همیشه تلاش کرده است تا در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری گردهمایی‌ها و کمپین هایی علیه جمهوری اسلامی ایران در نقاطی از اروپا و آمریکا کند.

تصاویر و اطلاعات این گردهمایی ها نشان می‌دهد افرادی با جمعیت محدود از هواداران فسیل شده قدیمی و یا جمعیتی از طبقه بازنشستگان و گدایان اروپایی پای ثابت نمایش های فرقه رجوی هستند.

گفته می شود این افراد کسانی هستند که به‌خاطر مشکلات بیکاری و فقر به اجاره این فرقه درمی‌آیند تا بتوانند به گذران زندگی بپردازند.

به گزارش فراق، یکی از ایرانیانی که سال ها پیش در تجمع فرقه حضور داشته به لوموند گفته است: «سالِ اول که به فرانسه آمده بودم با یک ایرانی آشنا شدم که بعضی‌ وقت‌ها تلفنی با هم حرف می‌زدیم و احوال‌پرسی می کردیم، تا اینکه یک روز زنگ زد و گفت یک تجمع ایرانیان در حومه پاریس برگزار می‌شود اگر تونستی بیا هم فال است و هم تماشا. تا لحظه آخر نمی‌دانستم گردهمایی ایرانیان مربوط به مجاهدین است و خلاصه رودربایستی گرفت و رفتیم داخل، از هر ملیتی آنجا بود از کرد‌های عراق گرفته تا ترک‌های ترکیه و از آفریقایی گرفته تا عرب، خلاصه چند دقیقه چرخی زدم و گفتم بپرسم چرا اینجا از همه ملیت‌ها جمع شدند؟»

این مهاجر ایرانی ادامه می دهد: «از کرد‌های عراق پرسیدم که از سوئد آمده بودند، یکیشون گفت که ما از سوئد آمده ایم و گفتند چهار روز شما رو به پاریس می‌بریم و تنها یک بعدازظهر با ما در یک مراسم هستید و بعد آزاد هستید هرجا می‌خواهید بروید و رفت و برگشت و هتل و غذا و سایر امکانات از طرف ما.»

جناب «اولیاء» خان هم از این طیف افراد هست و از هر فرصتی برای سرکیسه کردن فرقه رجوی بهره می برد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45299

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!