• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پشت پرده هشدار آمریکا به فرقه رجوی و بازی کثیف بین آن ها

لغو تجمع در واشنگتن به دلیل بارندگی یا بازدارندگی؟

  • کد خبر : 45273
  • 26 مارس 2024 - 9:56

فرقه رجوی اسفند ماه سال گذشته همزمان با روز جهانی زن، قرار بود یک تجمع بزرگ با شرکت هزار نفر در واشنگتن برگزار کند که یک باره بدون دلیل لغو شد.

به گزارش فراق، پس از لغو این تجمع، علیرضا جعفرزاده، سروناز چیت ساز و برخی از نمایندگان فرقه با لابی های آمریکایی فرقه ساعت ها رایزنی کردند، اما این التماس ها راه به جایی نبرد و آمریکا به رجوی ها هشدار داد که اجازه برگزاری این تجمع در آمریکا و خیابان‌های واشنگتن را ندارند.

فرقه با این اقدام تودهنی بزرگی خورد و نمایندگان فرقه نیز برای ماست بندی، یک جلسه با تیم هواداران آمریکا برگزار و اعلام کردند که به دلیل بارندگی شدید، تجمع لغو شده و قرار است تجمع در یک سالن با تعداد کمتری برگزار شود.

تجمع با نزدیک به ۱۰۰ نفر در یک سالن کوچک برگزار شد، اما فرقه هیج وقت علت لغو تجمع از سوی آمریکا را اعلام نکرد.

فرقه رجوی می‌خواست این موضوع را به حکومت ایران و لابی‌های آن در کاخ سفید مرتبط کند، اما این ادعای مضحک بدون خریدار ماند.

سال گذشته آمریکا در واکنش به ورود پلیس آلبانی به اشرف ۳، اعلام کرد که فرقه رجوی را به رسمیت نمی‌شناسد و از آنها حمایت نمی‌کند.

کنار هم گذاشتن این وقایع نشان از بازی‌های سیاسی کثیف بین آمریکا و فرقه تروریستی رجوی دارد که به طور مخفیانه جلساتی برگزار می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند که پشت پرده برای عموم مخفی بماند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45273

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!