• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

  • کد خبر : 45110
  • 18 مارس 2024 - 14:16

سلام بر یارانی که سایت فراق را همواره دنبال و حمایت کردند. در آستانه سال جدید هستیم و با یک نگاه سریع به سالی که گذشت متوجه می‌شویم که فرقه تروریستی رجوی تا چه میزان در گندابی که خودشان در آلبانی ساختند دست و پا می زنند.

نفس های مصنوعی که توسط برخی دولت های غربی و حتی منطقه ای به آنان داده شد نیز آبی برایشان گرم نکرد.

مروری بر مهمترین رویدادهای سال ۱۴۰۲ به وضوح وخامت اوضاع را برای تشکیلات رجوی ترسیم می‌کند:

روز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ پلیس ضد تروریسم کشور آلبانی به مقر اصلی فرقه رجوی در منطقه ای به نام مانز ورود کرد و اشرف ۳ را کاملا به اختیار خود در آورد. در این حمله غافلگیر کننده تمام کامپیوتر های تشکیلات رجوی ضبط و به بیرون از مقر منتقل گردید تا بازرسی گردد. در این مختصر قصد نداریم که به جزئیات بپردازیم.

این ماجرا دارای حواشی بسیار بود، چه قبل از عملیات، چه در حین عملیات و چه بعد از عملیات پلیس ضد تروریسم آلبانی، اما مهم این است که رجوی ها هنوز از ضربه ناشی از آن اقدام کمر راست نکردند.

بعد از آن جریان، دوران در به دری های مریم رجوی که به فرانسه گریخته بود، کلید خورد و او نیز مدت زیادی در حبس خانگی در اورسوراواز به سر برد.

سرخوردگی اعضای گرفتار که مدام با وعده و وعیدهای سران سازمان همراه بود نیز موج تازه ای به خود گرفت و همگان فهمیدند تمام حرف هایی که رجوی در ابتدای سال ۱۴۰۲ گفته بود که استراتژی سرنگونی پیش خواهد رفت مانند چهارپایی که در گل فرو رفته باشد به جایی نرسید و مانند سال‌های گذشته دروغ و نیرنگ از آب در آمد. گزارش های بسیاری توسط پایگاه خبری فراق منتشر شد که مبین اضمحلال تدریجی این تشکیلات منحط بود.

اما در مقابل آن همه افول و گم گشتگی فرقه رجوی شاهد اعتلای جنبش آزادیخواهی خانواده هایی بودیم که همچون گذشته خواهان رهایی فرزندانشان بودند. خانواده‌ای زجر کشیده در مقابل تحولات آلبانی ساکت ننشسته و بلافاصله دست به کار شدند و با یک اقدام خردمندانه و در عین حال شجاعانه در روز  جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت ترکیه در تهران که حافظ منافع دولت آلبانی بود تجمع کرده و خواسته های بر حق خود را به گوش دولتمردان آلبانیایی، سازمان ها و نهادهای حقوق بشری رساندند.

خانواده های دردمند ضمن قدردانی از دستگاه های امنیتی و قضائی آلبانی حمایت خود را از این ارگان های آلبانیایی اعلام نموده و خواهان گشودن درهای بسته اشرف ۳ برای رهایی فرزندانشان شدند.

همانطور که عرض کردیم پایگاه خبری فراق همواره در این مدت فعالانه و پیگیرانه خواسته های بر حق خانواده های اعضای گرفتار در اردوگاه مرگ رجوی را به گوش مردم ایران و سایر ملت ها و نهادهای بین المللی رساند و در حمایت از آنان از هیچ کوششی دریغ ننمود و البته که این حرکت‌های سایت فراق در راستای منافع ملی، میهنی و همچنان انسان‌دوستانه انجام گرفت.

فراق همواره بذر امید را در دل‌های ناامید کاشته و آبیاری نموده است زیرا وظیفه و رسالت خود می‌داند.

پیشاپیش سال نو را به همه هموطنان به ویژه خانواده های غیور تبریک گفته و امیدواریم گام‌های استوار و پولادین دیگری در راستای رهایی اسیران گرفتار در چنگال‌های خونین رجوی برداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45110

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!