• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه ای به اعضای در بند فرقه رجوی در لیبرتی

  • کد خبر : 4495
  • 30 نوامبر 2015 - 11:24

نامه ای به اعضای در بند فرقه رجوی در لیبرتی

یک دهه از جدا شدنم از فرقه جهنمی رجوی می گذرد ولی هر زمان که اخبار عراق و اعضای فرقه را دنبال می کنم متاسف می شوم که چرا با گذشت این همه سال هنوز افراد مسئله دار تصمیم به جدایی از فرقه نگرفتند می دانم که تصمیم گیری بسیار سخت می باشد و با زنجیر هایی که سران فرقه به پایمان می زدند اجازه نمی دهند که فرد زمانی برای فکر کردن داشته باشد .
من برای تجربه به شما می گویم موقعی که تصمیم به خروج از کشور گرفتم برایم بسیار سخت بود ولی سخت تر از آن جدا شدنم از فرقه رجوی ها بوده است که سالیان تحت مغزشویی آنان قرار داشتم ولی بعد از اشراف به دروغ بودن حرفهای رجوی جنایت کار این تصمیم را عملی کردم .
ذهنیت هایی که مانند غل و زنجیر به پایم بسته شده بود شامل ، اگر جدا شوم ، ابتدا خانواده ام چه فکری خواهند کرد ؟ به من خواهند گفت که این همه سال در درون فرقه چکار می کردی و عمرت را تباه نمودی ؟
من اگر به داخل کشور بیایم خانواده های اعضای در بند فرقه در موردم چه فکری خواهند  کرد ؟ من چه جوابی برای آمدنم به ایران خواهم داشت ؟
قبل از هر چیز فکرم به این بوده که با توجه به مغز شویی که فرقه در من و دیگر اعضا انجام داده بود در درون کشور با من چگونه برخورد خواهند کرد ؟
آیا خانواده ها مرا عنصری خود فروخته و یا اینکه به اصطلاح مبارزه از مدل رجوی ها را نکشیدم مرا مورد نکوهش قرار دهند و هزاران سئوال و اما و اگر دیگر …
ولی وقتی که تصمیم گرفتم به داخل کشور بیایم برایم دیگر مهم نبود که در موردم چه فکر می کنند چرا که می دانستم هر جا که باشد بهتر از تشکیلات جهنمی فرقه رجوی خواهد بود .
زمانی که به داخل کشور آمدم ابتدا از برخورد گرم خانواده ام بسیار شگفت زده شدم که خیلی خوب با من برخورد کردند و در آنجا بود که به خودم گفتم که ایکاش زودتر از فرقه جدا می شدم .
وقتی برای اطلاع رسانی از نفراتی که در فرقه گرفتار بودند و به نزد خانواده شان می رفتم به جد می توانم بگویم همه از جدا شدنم خوشحال بودند و رجوی جنایت کار را مورد لعن و نفرین قرار می دادند . آنجا بود که متوجه شدم همه این ذهینت ها بر اثر مغزشویی فرقه بوده است که اینگونه سالیان مرا از ملاء اجتماعی ام دور کرده بود .
اکنون برای اطلاع دوستانی که هنوز در تشکیلات جهنمی فرقه گرفتار می باشند باید بگویم که دوران مغزشویی و دروغ بافی و بند بازی رجوی های جنایت کار به سر آمده است و دیگر از آن شعارهای توخالی وی خبری نیست و نباید فریب حرفهای وی را خورد . باید برای یک لحظه هم شده برای زندگی خود تصمیم بگیرید و از اسارت تشکیلات فرقه جدا شوید .
اکنون بعد از گذشت یک دهه تازه متوجه می شوم که طی این سالیان فرقه رجوی با عملکرد مغزشویی چگونه شما و امثال مرا را در عراق نگهداشته بود و اکنون زمانی است که می توانید راه خود را از جنایت کاران فرقه جدا کنید و زندگی جدیدی را آغاز کنید .
عبدالله افغان  

منبع: انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4495