• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

واکنش خنده‌دار اشرف معاشان به بیانیه ۱۶۹ فعال سیاسی در حمایت از فیلم «بچه‌های کمپ اشرف» / تیم سایبری خواهر فرشته! وارد صحنه شد

  • کد خبر : 44943
  • 09 مارس 2024 - 10:37

تئوریسین‌های رسانه‌ای «اشرف ۳» در واکنشی خنده‌دار به بیانیه ۱۶۹ فعال سیاسی خارج از کشور در حمایت از مستند «بچه‌های کمپ اشرف» بیانیه‌ای با لیست پرسنلی خود منتشر کردند.

به گزارش فراق، در متن بیانیه ۱۶۹ فعال سیاسی با اشاره به این موضوع که کودکان سابق سازمان مجاهدین باید بتوانند در آزادی و با تکیه بر حقوق دمکراتیک از زندگی و سرگذشت خود سخن بگویند، آمده بود که ما امضاکنندگان این بیانیه از آزادی بیان کودک‌سربازان سابق در سازمان مجاهدین و دیگر کودکانی که در سال ۱۳۶۹ توسط مجاهدین از خانواده‌هاشان در اردوگاه اشرف جدا شده و به کشورهای دیگر فرستاده شدند، حمایت می‌کنیم.

اما در مقابل و در واکنشی خنده دار تیم سایبری فرشته یگانه وارد صحنه شده و در زیر لیست پرسنلی خود که اغلب آن ها هم اکنون بالای ۵۰ سال سن دارند، با عنوان ۵۲۴ جوان ایرانی بیانیه در کردند.

سئوال موجود از تیم خواهر فرشته! این است که چگونه سراغ ۵۲۴ نفر که معلوم نیست زنده هستند یا مرده و یا در کجای این جهان هستند رفته و از آن ها امضا جمع کرده؟

لازم به توضیح است که اسامی کامل کودکان کمپ اشرف، در سایت فراق در دسترس بوده و هم اکنون نیز از سرنوشت بسیاری از آنان خبری نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44943

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی