• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
عضو نجات یافته از فرقه رجوی

سخنان قاضی پرونده سرکردگان فرقه رجوی در خصوص «عفو» عین واقعیت است

  • کد خبر : 44861
  • 05 مارس 2024 - 9:18

عضو نجات یافته از فرقه رجوی می‌گوید، سخنان قاضی پرونده سرکردگان فرقه رجوی در ایران خطاب به باقیمانده اعضا در «اشرف ۳» که گفته «در صورت تمایل به بازگشت، عفو می‌شوید» عین واقعیت است.

به گزارش فراق، بانوی نجات یافته از فرقه رجوی در صفحه شخصی خود نوشت:

«قاضی پرونده سرکردگان فرقه رجوی در ایران خطاب به باقیمانده اعضا در «اشرف ۳» گفته که «در صورت تمایل به بازگشت، عفو می‌شوید» تجربه من میگه ادعا نیست، واقعیته. چون هم خودم و هم خیلی‌ها عفو شدن، در حالی که عنصر فعال و ایدئولوژیک بودیم. این مهمترین هنر جمهوری اسلامی بود که علت بازگشت خیلی‌ها شد.

چند نکته مهم در این مورد بگم: ۱- بیشتر کسانی که در «اشرف۳» باقیمانده‌اند یا خانواده ندارن، یا خانواده‌های اونها سمپات مجاهدین هستند و داخل با عنوان کانون شورشی در حال فعالیت هستند. ۲- زمانی که در عراق بودیم، بخش قابل توجه پشتیبانی اسکان و مالی و… تیم‌های عملیاتی که وارد ایران می‌کردیم را خانواده‌ اعدامی‌های مجاهدین انجام می‌دادند و الان هم بخش قابل توجهی از کانون شورشی از همین خانواده‌هاست. ۳- دو گروه بالا مهمترین ظرفیت داخلی مجاهدین خلق در داخل ایران است.

ما جدا شده‌ها در کلام مسعود فاضلاب نامیده شدیم و ۹۰ درصد دشمن فرقه رجوی هستیم، حتی اگه مخالف جمهوری اسلامی هم باشیم.»

لازم به توضیح است خانواده‌های عضو انجمن نجات در سراسر کشور که سال‌ها صادقانه برای نجات عزیزان خود از فرقه رجوی تلاش می‌کنند از مصداق خانواده مورد نظر این عضو نجات یافته خارج می باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44861

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!