• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بازی با خبر مرگ «رجوی» / ترکی الفیصل حرف خود را عوض کرد؛ مسعود رجوی با من تماس نگرفت!/ پدرخوانده به صحنه باز گشته؟

  • کد خبر : 44792
  • 02 مارس 2024 - 8:15

حاشیه قابل توجهی که در کنفرانس امنیتی مونیخ به وجود آمد، مصاحبه خبرنگار بی.بی.سی فارسی با «ترکی الفیصل» ‌رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود که درباره سرنوشت «مسعود رجوی»‌ سرکرده پیشین فرقه رجوی از وی سئوال پرسد.

به گزارش فراق، بی بی سی فارسی در ابتدا از قول ترکی الفیصل درباره اظهار نظر چند سال پیش خود که از مرگ مسعود رجوی خبر داده بود پرسید و این شاهزاده سعودی گفت که اصلا مسعود رجوی را ندیده است و اینطور تصور کرده که زنده نیست و بعد از این سخنان خود مسعود رجوی با وی تماس گرفته و اعلام کرده که زنده است و فیصل نیز از او به خاطر این اظهار نظرش عذرخواهی کرده است.

اما بعد از مدتی حالا بی بی سی فارسی خبر خود را تصحیح و عنوان کرد فیصل در حقیقت گفته است که از سوی منافقین با وی تماس گرفته شده و نه خود مسعود رجوی.

ترکی‌الفیصل در این مصاحبه مطرح کرده بود که بعد از این سخنرانی آن‌ها [سازمان مجاهدین خلق] تماس گرفتند و گفتند که او[مسعود رجوی] زنده است.

این اقدام بی بی سی فارسی که با اشتباه معناداری نیز همراه شده است باعث واکنش برخی از اعضای جدا شده فرقه رجوی شد و آنان این گونه تعبیر کردند که چطور مسئول استخبارات عربستان سعودی که با منافقین ارتباط و مراوده داشته و به آنان کمک مالی می‌کردند، نمی‌دانست مسعود رجوی زنده است یا مرده؟

کاربران فضای مجازی این سئوال را مطرح می‌کنند که چرا بی بی سی فارسی دوباره به موضوع کهنه مرگ سرکرده منافقین چنگ انداخته و آنرا با یک اشتباه فاحش و معنادار روایت کرده است و احتمالا بازی با کارت مرگ رجوی از جمله اهداف تشکیلاتی لندن برای استفاده از اعضای سازمان نفاق صورت گرفته است.

به نوشته مشرق، اوایل تابستان سال ۹۵ ترکی فیصل مسئول ارشد اطلاعاتی و رئیس سابق استخبارات سعودی در نشست فرقه رجوی در ویلپنت پاریس به ناگهان همه حاضران در جلسه را غافلگیر کرده و خبر مرگ مسعود رجوی را اعلام می‌کند، در آن لحظه کارگردان تلویزیون فرقه روی چهره برخی از پیرمردها و نیز پیرزن‌های فرتوت شده زوم کرده تا بهت آن‌ها از این خبر را به تصویر بکشد، ثانیه‌ای بعد دوباره تصویر روی صورت مریم رجوی سرکرده تروریست‌ها فوکوس شده تا بخشی ازناگفته‌ها به نمایش درآید.

آن روز برخی گمان می‌کردند که شیخ سعودی منافقین را در عمل انجام شده قرار داده است، کار به جایی رسید که شاهین قبادی سخنگوی فرقه تا ۲۴ ساعت خودش را از همه رسانه‌های ضدانقلاب پنهان کرده تا شاید پاسخی مناسب برای بیان جزئیات این خبر پیدا کند، در نهایت نفاق تنها با زدن یک ایمیل به رادیو فردا ارگان خبری سازمان سیا تنها به تکذیب خبر مرگ مسعود پرداخته و از بیان شرح بیشتر طفره رفتند، مسئولین ارشد منافقین در جلسات تشریحی در زندان مانز معروف به اشرف ۳ به اعضای می‌گفتند که طرف سعودی با اشتباهی لفظی مرگ سرکرده تروریست‌ها را اعلام کرده و رجوی زنده است.

دو روز پس از این ماجرای عجیب منافقین برای محکم کاری یک فایل صوتی نیز منتشر کرده که در آن فردی که خودش را مسعود رجوی معرفی می‌کرد با صدایی گرفته، لرزان و منقطع از زنده بودنش خبر می‌داد، البته در همان روزها اعضای فرقه در پاریس با پچ پچ‌های شبانه به این نکته اشاره می‌کردند که مدت‌ها است که عباس شاکری معروف به دکتر فاضل که پزشک شخصی رجوی بوده را از نزدیک ندیده و این برای منافقین به معنای آن بود که مسعود رجوی دیگر وجود خارجی ندارد.

در آن روزها اما برای دو نفر زنده یا مرده مسعود رجوی هیچ فرقی نداشت، یکی ترکی فیصل که قرار بود مسئولیت امور هماهنگی منافقین با استخبارات سعودی را بر عهده بگیرد و دیگری مریم رجوی که حالا با فراق بال و آسوده خاطری می‌توانست رهبری فرقه را بدون مزاحمی فعال برعهده داشته باشد، زیرا تا پیش از این برخی عناصر رده بالا و قدیمی منافقین از مریم رجوی حرف شنوی نداشته و خود را همچنان در چارت تشکیلاتی مسعود تعریف می‌کردند.

از جمله وقتی مریم رجوی در جلسات محرمانه شورای رهبری از بالا رفتن هزینه سازمان در تیرانا گفته و خبر داده بود که دکل خیلی بزرگی در کوه داجی نصب شده که اینترنت سازمان را تأمین می‌کند و هزینه سنگین روی دست منافقین گذاشته و تشکیلات نیز به حمایت مالی جدید از جانب کشورهایی چون عربستان سعودی دارد، برخی افراد رده بالا چون زهره اخیانی که در آن زمان مسئول اول سازمان بود با این تصمیم مخالفت کرده و گفته بودند که تابع نظر مسعود رجوی هستند، این جمله برای مریم که خودش را بالاتر از سازمان منافقین می‌دید و تحمل هیچ صدای مخالفی را نداشت گران تمام شده و تصمیم گرفت با حذف قطعی نام مسعود، تشکیلات تروریستی را دوباره سر و سامان بدهد.

یکی از اعضای جداشده در این باره نوشته است: مریم می‌خواست کل سازمان را به اسم خود بکند و عکسش بالای سر مسعود باشد و نه زیر آن! هژمونی در سازمان حرف اول و آخر را می‌زد و مریم رجوی دچار کیش شخصیتی بود و احساس خود کم‌بینی می‌کرد، البته مسعود هم همین عقده حقارت را همیشه در وجودش داشت، حسادت و حقارت دو عنصر جدانشدنی از سازمان، ارکان و کادرهایش بود.

خبر مرگ مسعود رجوی توسط ترکی فیصل به معنای آن بود که ترومای تشکیلاتی منافقین تغییر کرده و رهبری فرقه دیگر از مدل «مسعود و صدام» پیروی نمی‌کند بلکه تابع مدل «مریم و ترکی» است، سازمان منافقین نیز مانند قارچی فاقد ریشه دنبال عربستان حرکت کرد.مریم رجوی نیز به سرعت مقدمات اصلاحات تشکیلاتی در فرقه را فراهم کرد، نوشتن یک برنامه ده ماده‌ای و نیز دیدار با تسیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در زمستان همان سال و در حاشیه اجلاس داووس که در گوشه عکس ترکی فیصل هم قرار داشت از جمله این اقدامات بود که نشان می‌داد از این به بعد نفاق یک کارفرمای جدید پیدا کرده‌اند، وب‌سایت فرقه رجوی در حاشیه این نشست در یاداداشتی نوشت که مجاهدین (فرقه رجوی) مواضع امیر ترکی فیصل را پسندیده است زیرا او با ترامپ در مورد ایران هماهنگ است!

عکس/ دیدار سرکرده تروریست‌ها با وزیر صهیونیست در نمایش ترکی فیصل

مریم رجوی برای افزایش هژمونی سعودی‌ها در اشرف ۳ در یک نمایش شبانه زهرا مریخی را جایگزین زهره اخیانی کرده و سیمای نفاق اعلام کرد که از این پس ترویست‌ها به دنیای نوین سلام خواهند داد که اشاره به سرسپردگی محض به کارفرمای جدید و پر پول داشت، نزدیک به دو سال بعد از آن ماجرا و درست ۳ ماه قبل از فتنه بنزینی در آبان ۹۸، منافقین تیر آخر را نیز شلیک کرده و تصویری از مسعود رجوی را در کنار برخی دیگر از تروریست‌های به درک واصل شده چون اشرف ربیعی و موسی خیابانی در کمپ تیرانا آویزان کرده تا «بازی مرگ» را نقطه اوج خود برساند.

البته «بازی مرگ» برای فرقه رجوی هنوز تمام نشده است، در سکانس آخر از این بازی باز هم بازیگر نقش اول ترکی فیصل است که این‌بار در حاشیه نشست امنیتی مونیخ گفته است که مسعود رجوی زنده است، او پس از ۷ سال خبر قبلی خود را پس گرفته است. این پس گرفتن به معنای پایان همکاری نافرجام استخبارات سعودی با یک فرقه سرتا پا تروریستی پس از اجرای توافق‌نامه امنیتی میان تهران و ریاض بوده است.

اما سؤال مهم آن است که از امروز به بعد چه کسی قرار است مسئولیت حمایت لجستیکی از فرقه رجوی را برعهده بگیرد؟ بی‌بی‌سی فارسی به این سؤال پاسخ روشن داده است، همانطور که خبر مرگ رجوی را سعودی‌ها اعلام کردند، این‌بار انگلیسی‌ها با پخش داستان تکراری زنده بودن رجوی قصد دارند با تغییر دوباره در تشکیلات تروریستی فرقه و دادن تنفس مصنوعی و افزایش روحیه، هدایت آن را برعهده بگیرند.

روند صعودی فعالیت‌های اطلاعاتی لندن در منطقه در دورانی که آمریکایی‌ها دچار فرسودگی شدید هستند و نیز تحرکات نیمه پنهان سفرای انگلیس در تهران، بغداد و بیروت نشان می‌دهد که پدرخوانده برای هدایت جوخه‌های ترور و خشونت خود به صورت آشکار به صحنه باز گشته است!

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44792

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود