• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

زندگی کولی وار سازمانی که داعیه تسلط بر تهران را دارد / کهکشانی‌ها دارن میرن به برلین! + فیلم

  • کد خبر : 44765
  • 28 فوریه 2024 - 13:59

نمایش مضحک گروهی که سال‌هاست داعیه تسلط بر تهران را دارد، چند سالی است برای دورهمی پیرمردها و پیرزن‌هایی که ایام جوانی‌شان را همان سال‌ها با فروغ جاویدان در بین مرز ایران و عراق گم کرده‌اند، پاچه‌خواری می‌کنند.

سیرکی که البته دیگر کارایی آن را ندارد تا برای عملیات‌های نظامی برنامه‌ریزی کند یا نقشه بچیند که اساس یک کشور را دچار آشفتگی کند.

آنهایی که سری در تاریخ چرخانده‌اند سهم زیادی از ناآرامی‌های دهه ۶۰ ایران را به این آدم‌ها نسبت می‌دهند، آدم‌هایی که از ابتدا با هدف مبارزه با طاغوت سر از خیابان‌ها در آوردند، اما درست زمانی که همه سال‌های مبارزه داشت به ثمر می‌نشست تیشه بر ریشه انقلاب و ایران و مردم زدند.

پای این زنان و مردانی که جای درستی برای ماندن ندارند و هر بار برای اجتماع سالانه‌شان باید دوره بگردند، درست وسط ماجرای غائله تروریسم و کشتار است.

هر چند حالا برای اینکه بگویند ما هم هستیم و دستی بر آتش قدرت‌سازی داریم، گه‌گاه تحرکات کوچکی انجام می‌دهند؛ اما برای خودشان هم ثابت شده است دیگر دار و دسته «رجوی» میان چهره‌های تأثیرگذار دنیا، چه مثبت چه منفی جایی ندارند.

فرقه رجوی چندسالی را به میزبانی فرانسه، همان تعداد اندک حامیانش را به علاوه سران سابق دولت‌های اروپایی و آمریکا به‌ ازای دریافت مبالغی هنگفت، و افرادی با تابعیت‌های مختلف، به‌ازای دریافت غذای گرم و یا دانشجویانی از کشورهای اروپای شرقی را به بهانه تور رایگان بازدید از پاریس برای پررونق نشان دادن تجمع، اجاره می‌کردند و به محل میتینگ می‌آوردند.

گردهمایی که البته چهره‌های بازنشسته مخالف جمهوری اسلامی مانند «جان بولتون، ترکی فیصل، مایک پنس» و… را در ردیف اول صندلی‌های خود جای داد.

البته حضور اعضای دولت «دونالد ترامپ» کنار منافقین مسبوق به سابقه است؛ «جان بولتون» از چهره‌های رادیکال میان جمهوری‌خواهان آمریکا، بارها مهمان نشست منافقین بود و در این میان «پمپئو» ۱۶ مه ۲۰۲۲ با حضور در آلبانی با «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد و خود را عضوی از این گروه خواند.

به نوشته ایران آنلاین، براساس گزارش شبکه ان‌بی‌سی در سال ۲۰۱۸، «جان بولتون» تا آن زمان ۱۸۰ هزار دلار از منافقین بابت سخنرانی‌های خود دریافت کرده بود، همچنین برای سخنرانی در اجلاس سال ۲۰۱۷، ۴۰ هزار دلار به وی پرداخت کرده بودند.

آن طور که رویترز سال گذشته میلادی گزارش داد نشست سالانه این فرقه با ارسال نامه‌ای از سوی دولت فرانسه لغو شد، کاخ الیزه به رجوی‌ها اطلاع داد به دلیل اخلال در امنیت این کشور اجازه برگزاری نشست خود را در پاریس ندارند.

این ممنوعیت از آن جهت اعمال شد که فرانسه به دلیل کاهش تنش با ایران و تبادل زندانی میان چند کشور اروپایی و ایران ترجیح داد دور حمایت از فرقه رجوی را خط بکشد.

بی‌جا و مکان بودن فرقه تروریستی رجوی، اما به نامه‌نگاری‌های مقامات فرانسوی ختم نشد.

اواخر خرداد سال گذشته بود که رسانه‌های آلبانی از حضور گسترده پلیس این کشور در مقر فرقه تروریستی رجوی موسوم به «اشرف ۳» خبر دادند.

وزارت کشور آلبانی اعلام کرد که اقدام پلیس این کشور بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم انجام شد، چرا که طبق آنچه که میان دولت آلبانی و سران منافقین در سال ۲۰۱۴ توافق شده بود، اعضای این گروهک صرفا به دلایل انسان‌دوستانه در این کشور پناهنده شوند، اما خلف وعده دارو دسته «رجوی» با تلاش برای انجام اقدامات تروریستی و سایبری باعث شد توافق مابین آنها نقض شود.

حالا خبر رسیده سران این فرقه برای حامیان خود فراخوان داده‌اند تا برای مراسم «کهکشان» که قرار است ۲۹ ژوئن در شهر برلین آلمان برگزار شود؛ از هم‌اکنون برای مرخصی و تهیه بلیط اقدامات لازم را انجام دهند.

کشوری که طی سال‌های زیادی خودش را مدعی مبارزه با تروریسم می‌داند حالا اعلام آمادگی کرده تا برای گروهگی سفره میزبانی پهن کند که سابقه کشتار بیش از ۱۲ هزار ایرانی را در پرونده خود دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44765

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود