• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

چرا رجوی به جهت انتشار یک مستند افسار پاره کرد

  • کد خبر : 44700
  • 26 فوریه 2024 - 10:24

اخیرا مستندی در چند کشور اروپایی اکران شده که به موضوع کودک سربازی در اردوگاه اشرف پرداخته و واکنش‌های دیوانه واری را از سوی فرقه رجوی داشته است.

به گزارش فراق، طبعاً برای هر ناظر بی طرفی جای سؤال است که چرا رجوی در قبال یک فیلم چنین افسار پاره می کند.

لازم به ذکر است که برای افرادی چون من که چند دهه در تشکیلات فرقه بودند مثل روز روشن است که هیچ نویسنده و کارگردانی نخواهد توانست یک هزارم آنچه را که طی چند دهه بر این کودکان رفته در یک کتاب یا فیلم به نمایش بگذارد و می توانم به قطع و یقین بگویم که این فیلم مشتی از خروار جنایت رجوی را هم به بیننده نشان نخواهد داد.

اما به راستی چرا رجوی چنین واکنشی از خود نشان می‌دهد؟ با یک نگاه اجمالی به زندگی شخص رجوی به خوبی می توان دید که این دجال که هیچ بویی از انسانیت نبرده از روز اول آن چنان دنبال قدرت و شهوت جنسی خویش بوده که هیچ وقت نتوانسته واقعیت ها را ببینید و بپذیرد و هیچگاه طی چند دهه گذشته از خود و عملکردهای ضد بشری و تصمیمات دیوانه وارش که جان انسان‌های بیگناه بیشماری را گرفته انتقاد نکرده و همیشه دیگران را مقصر دانسته و متهم کرده و این شده سیاق ثابت برخوردهای رجوی.

این دیکتاتور به قدرت نرسیده زنباره که در اردوگاه اشرف برای خویش حکومت و حرمسرایی راه اندازی کرده بود، با این استدلال که وقتی جمهوری اسلامی را سرنگون کرده و به قدرت برسد هیچکس از او حسابرسی نخواهد کرد که چه کرده، هر آنچه خواست از جرم و جنایت و کثافت کاری انجام داد و انتظار سرنگونی اربابش صدام حسین و رو شدن دستش و درز اطلاعاتش به بیرون را نداشت.

رجوی آنگاه که این کودکان بایستی در دامان مهر و محبت خانواده بزرگ می شدند، بدون در نظر گرفتن حق و حقوق و احساسات و عواطف و… آن‌ها را از والدین‌شان جدا کرد تا هم برای این کودکان انرژی گذاشته نشود و هم والدین‌شان را تماماً به خدمت بگیرد.

پس از چند سال مجددأ بدون در نظر گرفتن آنچه بر این کودکان روا داشته و بدون توجه به اینکه زیر سن قانونی هستند با انواع حیله ها آنان را به اردوگاه اشرف کشاند و چه جنایت هایی که در حق‌شان اعمال کرد.

خدا لعنت کند این جانی از خدا بی‌خبر را.  اکنون چرا خودش مستقیم به میدان نمی‌آید و اعضای نگون بخت و اسیرش را به میدان می فرستد؟
بسیار واضح است که رجوی یک روانپریش متوهم است که هم خویش را رهبر انقلاب نوین مردم ایران می پندارد و هم جرأت نشان دادن خود را ندارد. رهبری ملت بزرگ ایران برای انقلاب علیه جمهوری اسلامی در کشور پهناور ایران آنهم از سوراخ موش؟

پاسخ چرایی ها در مورد رجوی را باید در یک جمله خلاصه کرد، این هیولای حیوان صفت انسان نما، کوتوله نادان بی سوادیست که از ابتدا ترسو بوده و سال‌هاست که به دلیل کهولت سن بسیار خرفت تر و بزدل تر شده و دیگر حتی نه جرأت و شهامت و نه توان مواجه شدن با واقعیت ها را دارد و نه پاسخگوی جنایات خویش است. و چه نادانند آنان که هنوز در دام این ابله گرفتار مانده‌اند!

به امید انتشار مطالب و اسناد بیشتر و پرداختن نویسندگان و شاعران و فیلمسازان بیشتری به پرونده سیاه رجوی، نه فقط به خاطر افشای این ابله بزدل، بلکه به خاطر روشنگری و آگاه سازی نسل جوان و پیشگیری از سر بر آوردن جانیان مشابه در صحنه سیاسی ایران.

به گزارش فراق، محمد محدثین که نقش بسیار مهمی در حاشیه سازی بر علیه افراد جداشده از این فرقه در فرانسه و اروپا ایفا نموده در یک کنفرانس مجازی اختصاصی با کادرهای فرقه در شبکه «زوم» اکران عمومی مستند کودکان اشرف را نتیجه انفعال سازمان عنوان داشته و برای مقابله با آن سه ابلاغیه زیر را صادر کرده است: فشار بر کلیسایی که با توصیه آن، فیلم در سوئد اکران شده، تجمعات خیابانی فعال شود، روایت سازی از کودکان جدا شده و همسو انجام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44700