• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
پیشنهاد جداشده‌ها به فرقه رجوی

اگر جرئت دارید فرزند رجوی را به صحنه بیاورید / ما شاهدینِ جنایت رجوی در حق کودکان «اشرف» هستیم

  • کد خبر : 44622
  • 19 فوریه 2024 - 13:52

جمعی از جداشده‌های فرقه رجوی با ارسال متنی به فراق این عنوان را مطرح کردند که سرکردگان فرقه اگر جرئت دارند برای اثبات ادعای خود، فرزند رجوی را به صحنه بیاورند.

به گزارش فراق در متن ارسال شده توسط این جداشده‌ها ضمن اعلام آمادگی برای شهادت درخصوص جنایت‌های رجوی در حق کودکان اشرف، آمده است: مسعود رجوی همیشه در تمامی صحنه‌ها هواداران و اعضای خود را فدا می‌کند تا با لاپوشانی جنایاتش، انسان ها، احساسات، عواطف و روابط خانوادگی و همه چیز آنان را به بازی بگیرد.

چند روز پیش فرقه رجوی، پدر یکی از قربانیان خود را به اجبار به صحنه آورد تا جنایت‌های رجوی در حق دخترش را سفید شویی کند. آیا بهتر نبود به جای محمد ممقانی شخص رجوی به میدان می آمد؟ مگر یکی از کودک سربازان اردوگاه اشرف فرزند خود رجوی نبود که زیر سن قانونی به اردوگاه برده شد و هم اکنون او یکی از معترضان به عملکرد پدرش و از افشاگران این جنایت ها می‌باشد.

اما هیهات که می دانیم رجوی هیچ بویی از انسانیت نبرده و بی جربزه تر از این حرفهاست. او هیچ وقت خودش در صحنه نیست و چیزی از خودش برای ادعاهایی که دارد فدا نمی‌کند. و چه بدبخت هستند افرادی که هنوز خود را در اسارت جهنمی که رجوی ساخته نگه داشتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44622