• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

اطلاعات جدید از خانواده تروریستی «توماج صالحی» / راز جریان‌سازی اشرف‌نشان‌ها به صورت شبانه‌روزی

  • کد خبر : 46250
  • 09 می 2024 - 12:23

طبق اطلاعات موثق از گذشته توماج صالحی، او در خانواده‌ای به دنیا آمده که اغلب عضو فرقه تروریستی رجوی بوده‌اند.

به گزارش فراق، حواشی اخیر حکم اعدام توماج صالحی سبب شده تا رسانه‌ها به بررسی سوابق وی بپردازند و گذشته او را مرور کنند.

پروژه «توماج صالحی» از لانه تروریست‌های آلبانی هدایت می‌شود / خواندن این گزارش برای جویندگان حقیقت اجباریست

فعالیت‌های اقبال اقبالی، دایی توماج در دو سال اخیر، شواهد زیادی مبنی بر عضویت خود و اقوام نزدیکش در فرقه رجوی برجای گذاشته است. طبق ادعای دایی توماج صالحی، افسر اقبالی، مادر توماج صالحی پس از انقلاب به دلیل حمایت و ارتباط با خانواده زندانیان سیاسی بازداشت شده بوده است، منظور او از خانواده زندانیان سیاسی، اعضای منافقین است.

توماج صالحی فرزند افسر اقبالی و چنگیز صالحی است. پدر توماج همسر دوم افسر اقبالی بود. اقبالی پیش از این با یکی از اعضای فرقه رجوی ازدواج کرده بود که به جرم محاربه با نظام اعدام شده است. اقبالی بعدها با پدر توماج ازدواج تشکیلاتی می‌کند. این بیانگر این است که چنگیز صالحی، پدر توماج هم از اعضای نفاق بوده است.

اقبال اقبالی، دایی توماج، خود و برادرانش، هوشنگ و فرشید صالحی نیز عضو سازمان تروریستی رجوی بودند. اقبال اقبالی، از اعضای ارشد فرقه رجوی در کمپ اشرف عراق بود تا مدت اخیر هم در آلبانی فعالیت می‌کرد.

علاوه بر این‌ها، شواهدی از عضویت خاله توماج صالحی در سازمان منافقین نیز وجود دارد. در گذشته اقبال اقبالی، تصویری از حضور مهرانگیز اقبالی، خاله توماج صالحی، در کنار شمس الدین امیر شاه کرمی از مسئولین فرقه و با لباس‌های خاص این سازمان منتشر کرده بود. پس از انقلاب شمس‌الدین امیرشاه‌کرمی اعدام و فرشید اقبالی هم تو درگیری‌ها کشته می‌شود.

این ارتباطات و عضویت خانواده و اقوام توماج صالحی در فرقه رجوی، سبب شد تا اسلوب و محتوای شعرسرایی این خواننده تاثیر بسزایی از سبک مبارزاتی سازمان تروریستی مجاهدین بگیرد.

گذشته از محتوای اشعار، او بلافاصله پس از شکل‌گیری اغتشاشات، لیدری آشوبگران را بر عهده گرفت و در فضای مجازی هم حمایت شد. صالحی تا قبل از بازداشت، آشوبگران را دعوت به خرابکاری اماکن حساس و آسیب به ماموران انتظامی و امنیتی می‌کرد.

با وجود این سابقه غیرقابل گذشت، طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46250