• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

شناسایی زنان مزدور رجوی در کلیسای آلبانی

  • کد خبر : 44545
  • 13 فوریه 2024 - 14:04

در تصویری که چند وقت پیش توسط فراق از مزدوران رجوی در مراسم یک کلیسا در آلبانی منتشر شد چند تن از زنان خود فروخته فرقه، به نام های حُسنی منصوری، آذر نگهدار و نگین قرایی شناسایی شدند.

به گزارش فراق، این زنان که در بخش هایی موسوم به پرسنلی و انتظامات فرقه فعالیت دارند، با هدف تطهیر چهره فرقه و برای جاسوسی به این مراسم فرستاده شدند تا طعمه هایی برای فرقه پیدا کنند.

زنان نامبرده به دلیل خبرچینی و چاپلوسی، همیشه در بین سایر زنان منفور بودند و به دلیل اقدامات تنفرانگیز در این گونه مأموریت ها انتخاب می شوند.

در تشکیلات رجوی به همان اندازه که از جدا شدگان و افراد بیرون می ترسند به طور مضاعف از اعضای درونی وحشت دارند و به همه اعتماد نمی کنند. شرایط خفقان آور پلیسی و امنیتی در همه تشکیلات فرقه حکم فرماست و زنان انگشت شماری مورد اعتماد هستند که ممکن است برای چنین ماموریت های کثیف طعمه یابی و جاسوسی در نظرگرفته شوند.

چند وقت پیش، ۱۰ نفر از وحوش رجوی به همراه چند تن از نیروهای سرویس مخفی آلبانی در مراسم عشای ربانی یک کلیسا در منطقه دورس آلبانی (محل وقوع «اشرف ۳») شرکت کردند و با زیر نظر گرفتن افراد و تهیه تصویر از آن‌ها سعی در شناسایی طعمه برای بهره‌برداری داشتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44545

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی