• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

پیام این دادگاه واضح است؛ «محاکمه»

  • کد خبر : 44522
  • 12 فوریه 2024 - 9:29

ایادی فرقه رجوی می‌گویند که دادگاه محاکمه سرکردگان این فرقه در تهران نمایشی است و تاثیری ندارد اما در حقیقت دنبال اقداماتی برای نقل و انتقال از آلبانی به کشورهایی هستند که بتوانند کمتر در معرض نتایج دادگاه قرار بگیرند. 

به گزارش فراق، به موازات برگزاری جلسات دادگاه سازمان مجاهدین و سرکردگان آن، سران فرقه با آشفتگی، اعضای ریز و درشت خود را به صف کرده و با ساعت ها بحث و کنکاش می خواهند دلیل برگزاری دادگاه را تحلیل کرده و اذهان اعضا و هواداران را به سمت نکات انحرافی سوق دهند.

آنها سعی کردند افرادی از تحلیل گران قدیمی فرقه مانند سنابرق زاهدی و فریدون سلیمی و یک سری اعضای ناشناخته را به صحنه بیاورند تا روند دادگاه را، نمایشی و بیهوده جلوه دهند و به این ترتیب نیروهای خود را از ترس و نگرانی در رابطه با تبعات دادگاه برهانند.

باید به سران سازمان مجاهدین که این گونه ابلهانه به دنبال پیچیده کردن دلایل برگزاری دادگاه و منحرف کردن اذهان از واقعیت هستند گفت،حقیقت ساده و روشن است. علت تشکیل دادگاه مشخص بوده و ازهمان ابتدا بیان و اعلام شده است. وظیفه دادگاه چیست؟ محاکمه. همانطور که از طرف مقامات دولتی و قضائیه ایران و رئیس بخش حقوق بشر آن مطرح شد، دادگاه در پی بررسی جرائم و محاکمۀ سازمان مجاهدین و ۱۰۴ تن از سران و اعضای آن است.

در این رابطه شکایات متعددی نیز علیه اعضای مجرم وجود دارد. همچنان که در این مسیر البته تاثیرات جانبی و نتایج روشنی نیز پس از برگزاری دادگاه و محاکمه حاصل خواهد شد.

در ۴۵ سال گذشته سازمان مجاهدین در خارج کشور به دنبال لاپوشانی چهره فرقه ای، فریب افکارعمومی، دولت ها و سناتورهای غربی بوده است. همچنین در این مسیر با فریب قشری از هموطنان و مهاجرین سعی کرده به جذب نیرو و بهره برداری از پناهندگان به نفع امیال و اهداف پلید خویش بپردازد.

در واقع سازمان مجاهدین درخارج کشور چهره ای غیر واقعی از ماهیت اصلی خویش را به نمایش می گذارد و مذبوحانه تلاش می کند با ظاهری مدره و لیبرال درنزد هواداران و مردم اروپا، شیادی، جاسوسی و مردم فروشی هایش را پنهان کند.

 فرقه رجوی با کمک کشورهای اروپایی و سناتورهای اسبق و سابق با پرداخت هزینه های کلان، به اقداماتی علیه منافع ملی کشور و فریب جوانان می پردازد.  

هدف در همه اشکال، فریب و تخریب اذهان عمومی، قدرت نمایی و جاسوسی علیه منافع ملی ایران است. دقیقا به همین علت بسیاری از افرادی که شناخت کافی نداشتند و فریب تبلیغات ظاهری این فرقه تبهکار را خوردند، پس از مدتی به دبنال آشنایی با ماهیت فرقه از آن جدا شده و دست به افشاگری می زنند.

ایادی این فرقه از اول تا آخر تحلیل هایشان می گویند که این دادگاه نمایشی است و تاثیری ندارد اما درحقیقت دچار ترس و وحشتی مضاعف شده و به دنبال اقداماتی برای نقل و انتقال از آلبانی به کشورهایی هستند تا بتوانند کمتر در معرض نتایج دادگاه قرار بگیرند. 

باز هم باید یادآوری کرد که این ترفندها، بحث و جدل ها و به صحنه کشاندن دهها نفر سودی ندارد. اهداف دادگاه صریح و روشن است:

– محاکمه، تعیین جرم و ثبت جنایات و خیانت های سازمان مجاهدین در صحنه بین المللی و تاریخ.

– تحت تعقیب قرار گرفتن مجرمین در عرصۀ بین المللی و ایجاد امکان استرداد.

– افشا و نمایاندن چهره واقعی سرکردگان این فرقه هر چه بیشتر و روشن تر نزد ایرانیان و جامعۀ جهانی.

 فرقه رجوی، سازمانی است که نه تنها به کشور خویش و جبهه مقابل خودش رحم نکرد بلکه به اعضای درونی خودش هم رحم نمی کند و سال هاست که آنها را محروم از هر گونه تماس و دیدار با خانواده و از زندگی و امکانات ارتباطی، در کمپ هایش زندانی کرده و ارتباط آنها را با دنیای بیرون قطع نموده تا هرچه بیشتر به شستشوی مغزی آنها پرداخته و آنها را از هر گونه مخالفت و اندیشه جدایی و فرار باز دارد.

مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44522