• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

بیژن رحیمی، مسئول هدایت نفوذی‌های فرقه در داخل کشور / رجوی‌ها به دولت آمریکا برای فشار بیشتر به تهران کمک می‌کنند

  • کد خبر : 44242
  • 24 ژانویه 2024 - 10:55

دادگاه رسیدگی به جنایت‌های فرقه رجوی بازخوانی تاریخ رنج مردم ایران از تروریست‌هایی است که از تحریم و خون همین ملت کاسبی کردند.

به گزارش فراق، بیژن رحیمی متهم ردیف ۷۵ این دادگاه پس از پیروزی انقلاب، در فاز‌های غیررسمی و رسمی نظامی نفاق در تهران، مسئولیت شورای اجتماعی و بخش نفوذی‌های ستاد مرکزی را برعهده می‌گیرد.

وی در سال ۱۳۶۲ از کشور خارج و ابتدا به فرانسه و سپس به عراق منتقل شده و در شاخه‌ نظامی این فرقه تروریستی، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نامبرده سپس سپس به عضویت شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت درآمده و مدتی نیز (در سال ۱۳۶۸)، حفاظت فیزیکی ساختمان رجوی و مدتی هم به عنوان محافظ وی، فعالیت می‌کند.

از دیگر مسئولیت‌های او می‌توان به فعالیت در بخش اطلاعات نفاق و همچنین هدایت نفوذی‌های فرقه در داخل کشور اشاره کرد.

نامبرده در چارت داخلی تشکیلات، عضو هیئت اجرایی بوده و در حال حاضر نیز در قسمت اطلاعات فرقه به عنوان نیروی محبوبه جمشیدی، فعال است.

نماینده دادستان در جریان قرائت کیفرخواست بیژن رحیمی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی با اشاره به  یک سند امنیتی که توسط آمریکایی‌ها منتشر شده است، اظهار داشت: فرقه تروریستی رجوی با جمع آوری اطلاعات از داخل ایران نه تنها به دنبال آشوب سازی است بلکه به دولت آمریکا برای فشار بیشتر به تهران کمک می‌کند.

بیژن رحیمی تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۷۷/۶-۲۰۰۲ است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44242