• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

فرقه رجوی به سرویس بهداشتی «اشرف ۳» هم نگهبان گذاشت / ممنوعیت ترددهای تکی در بیرون

  • کد خبر : 44178
  • 18 ژانویه 2024 - 12:29

سرکردگان فرقه رجوی به منظور کنترل بیشتر اعضا و ترس از ارتباطات آن ها با یکدیگر و پیشگیری از فرارهای احتمالی برای سرویس‌های بهداشتی «اشرف ۳» هم نگهبان گذاشتند.

به گزارش فراق، موسی جابری‌فر، عضو جداشده از فرقه رجوی در تیرانا در این باره نوشت: ببینید رجوی به نفراتی که در تشکیلاتش هستند چقدر بی اعتماد است، بعد ادعا می‌کنند که نفرات خود ما را انتخاب کردند.

توجیه فرقه رجوی این است که وقتی افراد گروهی بیرون می‌رود باید آن را مثل عملیات ببینند چون دشمن همه جا هست. در آلبانی کدام دشمن؟ با یکی که به تازگی ها از فرقه جدا شده بود صحبت می‌کردم. جدی یا طنز آن را نمی دانم ولی می‌گفت رجوی گفته که همه جا دشمن هست، مواظب باشید که حتی در بیمارستان‌ها هم دشمن با ار پی جی می‌آید…! ببینید افکار پوسیده را.

خلاصه این که با مغزشویی، فریب و اجبار توانستند تردد را گروهی کنند تا کسی هوس فرار به سرش نزند. اسم گروه را هم تبدیل کردند به تیم، یعنی تیم عملیاتی. چند وقت پیش بود که یکی از همین گروه ها را در یک پاساژ بزرگ دیدم. طوری تردد می کردند که کسی متوجه نشود و وحشت هم نکند چون نحوه لباس پوشدن آنها تقریبا شبیه عقب مانده هاست، آن هم با لباس های دهه ۶۰ که در این دوران دیگر جایی ندارد و مردم آلبانی با تعجب به آنها نگاه می کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44178