• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

برادر و خواهری که از توطئه عوامل رجوی آگاه شدند

  • کد خبر : 44168
  • 18 ژانویه 2024 - 8:51

هومن رهنورد، برادر یکی از اعضای گرفتار در سازمان تروریستی مجاهدین خلق گفت: سالها قبل عوامل فرقه رجوی با ما ارتباط گرفتند و با این بهانه که برادرم دلتنگ ماست خواستند ما را به عراق بکشانند، اما با لطف خدا و روشنگری اعضای جدا شده از تشکیلات، از شیوه جذب آگاه شدیم و به موقع خود را از این دام رها کردیم.

به گزارش فراق، برادر بابک رهنورد در دیدار با مسئول دفتر انجمن نجات البرز اظهار داشت: برادرم سالهاست با نیرنگ و ترفند تحصیلات در اروپا، گرفتار این فرقه جنایتکار شده است. پدر و مادرم در حسرت دیدار برادرم چشم از این جهان فروبستند. من و خواهرم به عنوان تنها نزدیکان بابک هستیم که هیچ ارتباطی با او نداریم.

برادر بابک رهنورد با بیان این که خبرهای مربوط به جلسات دادگاه سران مجاهدین خلق را به دقت دنبال می کند، از این جریان ابراز خوشحالی کرد و افزود: من از دو جهت خوشحال هستم. اول این که بعد از چند دهه، دستگاه قضایی پیگیر اتهامات این گروه تروریستی شده و از طرفی هم خوشحالم که برادرم جزو این ۱۰۴ متهم و جنایتکار نیست.

در ادامه هومن رهنورد که خود تجربه عینی از فریبکاری های فرقه را داشته است، بیان کرد: سالها قبل عوامل فرقه رجوی با ما ارتباط گرفتند و با این بهانه که بابک دلتنگ ماست و تقاضای دیدار با من و خواهرم را دارد سعی داشتند ما را به عراق و اردوگاه شان بکشانند. در ابتدای امر ما نیز بی اطلاع از شیوه های فریب و جذب افراد توسط فرقه رجوی و به شوق دیدار با برادرمان، آماده عزیمت به عراق شدیم. اما با لطف خدا و روشنگری اعضای جدا شده از تشکیلات، از شیوه های جذب این فرقه آگاه شدیم و به موقع خود را از این دام رها کردیم. می توان گفت من و خواهرم نیز از جمله نجات یافته ها هستیم، نجات یافته هایی که قبل از اسیر شدن نجات پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: به تازگی شنیدم که فرقۀ تروریستی رجوی مدتی است از بابک برادرم در تلویزیون خود سوء استفاده نموده و وی را به عنوان تحلیلگر مسائل سیاسی منطقه معرفی کرده است. در عجبم برادرم که در چنگال فرقه از هرگونه استفاده از وسایل ارتباط جمعی همچون تلفن همراه شخصی و ارتباط با خانواده اش و دنیای بیرون محروم است چگونه می تواند تحلیلگر مسائل منطقه باشد؟ مگر آنکه فقط آنچه را فرقه می خواهد به زبان بیاورد و به عنوان تحلیل خودش ارائه بدهد. یعنی مجری اموری که فرقه بخواهد.

برادر بابک رهنورد ادامه داد: همچنین در شبکه اجتماعی اینستاگرام او را به عنوان صاحب کاربر صفحه شخصی قرار دادند اما این صفحه شخصی نمی باشد و او هیچ نقشی در تولید محتواهای دروغین ندارد و حتی اجازه پاسخگویی به پیام ها را نیز ندارد. خود بابک نیز بارها در این صفحه شبکه اجتماعی به مخاطبین اعلام نموده نظرات خود را به مسئولین صفحه ارسال نمایند. این اعلام خود گواهی محکم بر این است که تمام رسانه و شبکه های فضای مجازی فرقه توسط مسئولین هدایت می شود.

وی در پایان گفت: از این فرصت استفاده می کنم و از برادرم خواهش دارم همانطور که از لحاظ روحی و شخصیتی هیچ گونه سنخیتی با این ۱۰۴ تن ندارد، تصمیم منطقی و روشنی در زندگی اش بگیرد و اجازه ندهد از ظرفیت های او در رسانه و شبکه های اجتماعی استفاده نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44168