• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
وطن فروشی پیشه ماست

اعتراف اهدا کننده مریم قجر به مسعود رجوی در سیمای آزادی!

  • کد خبر : 44144
  • 17 ژانویه 2024 - 19:20

مهدی ابریشمچی، کسی که همسر خود را به مسعود رجوی اهدا کرد، گفت: تلویزیون سیمای آزادی که به صورت ۲۴ ساعته پخش می شود، صدای گویای مردم ایران است!

به گزارش فراق، نامبرده که از وی به عنوان بی‌شرف‌ترین عضو فرقه رجوی یاد می‌شود با حضور در برنامه نمایشی گلریزان وقیحانه به وطن فروشی تلویزیون سیمای آزادی اعتراف کرد و اظهار داشت: برنامه های تلویزیون ما بر اساس خطوط مردمی تهیه می شود و رسالت آن ارائه اطلاعات به دشمنان ایران است تا بدین شیوه موجبات تحریم‌های بیشتر ایران را در عرصه بین الملل فراهم سازیم.

تمام عوامل فعلی سیمای آزادی عینک شب داران ستاد شناسایی رجوی در دوران جنگ ایران و عراق هستند که افتخارشان فیلم گرفتن از پشت خط مقدم ایران و ارائه آن به ارتش صدام برای کشتار هر چه بیشتر سربازان ایرانی  بود.
تمام نجات یافته های فرقه رجوی می‌دانند که پرسنل تلویزیون رجوی همان تهیه کنندگان خوراک اطلاعیه های نظامی صدام هستند که گزارش و نتیجه بمباران و موشک باران های صدام در شهرهای ایران را با تمام جزئیات به رژیم بعث مخابره می‌کردند و حتی نکات و پیشنهاداتی برای برطرف کردن ضعف های صدام را درگزارشات خود می آوردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44144