• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
برادر شهید ترور

سرکردگان فرقه رجوی باید پس از محکومیت به ایران مسترد شوند

  • کد خبر : 43880
  • 06 ژانویه 2024 - 12:33

برادر شهید شفیعی با تاکید بر اینکه سرکردگان فرقه رجوی باید پس از محکومیت به ایران مسترد شوند، گفت: اعضا و سران این فرقه تروریستی باید تقاص اعمال خود را در پیش‌گاه مردم مظلوم ایران بدهند.

به گزارش فراق، برادر شهید محمود شفیعی، از شهدای ترور کشور در حاشیه دادگاه رسیدگی به اتهامات سران فرقه رجوی گفت: برادرم مسئول بسیج اقتصادی منطقه دو تهران بود و در ساعت پنج صبح هنگام تردد در خیابان شادمان در منطقه ستارخان به دست عوامل مجاهدین ترور شد.

شفیعی با اشاره به اینکه عوامل مجاهدین خلق با بستن خیابان پس از شناسایی کامل برادرم عملیات تروریستی خود را اجرا کردند، اظهار کرد: آن‌ها دو گروه موتورسوار بودند.

وی با بیان اینکه عوامل مجاهدین پیش از ترور برادرم نامه‌های تهدیدآمیز زیادی را به خانه پدرم فرستاده بودند، توضیح داد: در آن نامه‌ها هم پدرم و هم دیگر اعضای خانواده از جمله برادرم به ترور تهدید شده بودند.

وی می‌گوید: من در زمان ترور برادرم در جبهه کردستان مشغول خدمت بودم.

برادر شهید ترور در بخشی دیگر با بیان اینکه انتظار دارم این افراد پس از محکومیت به ایران مسترد شوند، تاکید کرد: سرکرده‌های فرقه رجوی باید در ایران مجازات شوند.

شفیعی با اشاره به اینکه ما از پلیس بین‌الملل و دادگاه لاهه می‌خواهیم که در این زمینه به ما کمک کنند، گفت: منافقین باید تقاص اعمال خود را نه در اروپا که در پیش‌گاه مردم مظلوم ایران بدهند.

دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از سران فرقه تروریستی رجوی و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران در جریان است.

فرقه تروریستی رجوی از خرداد ۱۳۶۰ به‌صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب اسلامی برگزید و در طول این سال‌ها دست به جنایت‌های زیادی در حق مردم ایران زده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43880

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟