• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

بیانیۀ گروهی از جدا شدگان از فرقۀ رجوی در مورد جنایتهای تروریستی در پاریس

  • کد خبر : 4385
  • 23 نوامبر 2015 - 23:10

بیانیۀ گروهی از جدا شدگان از فرقۀ رجوی

در مورد جنایتهای تروریستی در پاریس

پاریس در خون شهروندان بیگناه قربانی جهل و نفرت عقیدتی سیاسی
 شامگاه جمعه ۱۳ نوامبر۲۰۱۵ شهرهنر و آزادی، پاریس در خون صدها شهروند بیگناه خود که کشته یا زخمی شدند غلتید.
 تروریستها طی عملیات کور، تخم نفرت را در فرانسه پاشیدند و دل صدها خانواده را داغدار کردند. آنان شهرهمیشه زنده و پر از امید و شادی پاریس را در یک شب به گورستان سکوت تبدیل کردند..
ما اعضای جدا شده از سازمان مجاهدین خلق ( فرقۀ رجوی) که تعدادی از ما شهروند و یا ساکن فرانسه هستیم، قویا این عملیات تروریستی را محکوم می کنیم.
 در منطق تروریستها تمامی انسانهایی که با آنها نیستند، دشمن به شمار می روند وریختن خونشان مجاز است. بچه و بزرگسال و پیر و جوان اعم از زن و مرد برایشان فرقی نمی کند. تروریستها با انسانیت دشمن هستند. تروریست خوب و بد وجود ندارد.
 پاریس و جهان هنوز در شوک این جنایت علیه بشریت بسر می برد. چگونه یک انسان می تواند انسان دیگری را بکشد؟. متأسفانه در دنیای تعصب فرقه ها و ایدئولوژی های بسته، منطق و گفتگو مفهمومی ندارد. همه چیز از راه خشونت حل می شود.
 با توجه به تجربه شخصی تک تک صدها جداشده از سازمان مجاهدین خلق (OMPI) از سال ۱۳۶۰ ( ۱۹۸۱ ) تا کنون؛ تعداد کسانی که دست به عملیات انتحاری بر علیه مردم در ایران و یا دیگر کشورهای دنیا زده اند در سازمان مجاهدین خلق (OMPI) فعلی به رهبری مسعود و مریم رجوی (مقیم فرانسه) و پیروان اندک آنان، کم نیستند.
۱ – رهبران و اعضای سازمان مجاهدین خلق (OMPI) در اورسوراواز فرانسه باید این اصل را که دولت فرانسه حضور آنها را بدلایل انسان دوستانه پذیرفته است، بپذیرند و به قوانین آزادی بیان و حقوق دیگران احترام گذاشته و از جاسوسی بر علیه جداشدگان و ضرب و جرح آنها و تهدید به قتل آنها توسط رهبر و تشکیلات این سازمان در سایت های مختلف آن خودداری کنند.
 ۲- اینکه بعداز ۳۴ سال حضور رهبران و اعضای سازمان مجاهدین خلق (OMPI) و شخص مریم رجوی در فرانسه هنوز اعضای این گروه اقدام به درخواست شهروندی فرانسه نکرده اند، خود دلیلی بر توهم این جریان بر بازگشت به ایران و به دست گرفتن حاکمیت در آنجا می باشد. با توجه به کارنامه سیاه رجوی و فرقه اش در خدمت به صدام حسین و جنگ طلبان بین المللی، و جنایتهایش علیه مردم ایران و علیه حتی اعضای ناراضی خود ادعای میهن دوستی و دموکراسی خواهی توسط این سازمان دروغ محض است.
 ۳- یکی از دلایل ترور وعملیات انتحاری نا امیدی و شکست سیاسی است. در نتیجۀ شکست های پی درپی سیاسی نظامی و ریزش های فراوان نیرو و از دست دادن اعتبار داخلی و بین المللی، این سازمان در گذشته و حال برای شرکت در هر عملیاتی که نام آن و رهبرش را بر سر آنتنها قرار دهد کوتاهی نکرده و نمی کند. بنابراین سازمان مجاهدین خلق (OMPI) و رهبرانش و اعضای شورای وابسته به آن، همراه داعش، النصره و دیگر احزاب افراطی باید توسط جامعۀ بین الملل تا اصلاح آنها و نفی عملی خشونت و ترور در لیست نظارتی و لیستهای تروریستی قرار بگیرند.
گروهی از جدا شدگان از سازمان مجاهدین خلق (OMPI) (فرقۀ رجوی)

منبع: سایت فریاد آزادی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4385

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی