• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سری دوم خانواده ها در لیبرتی – گزارش سوم و چهارم

  • کد خبر : 4372
  • 22 نوامبر 2015 - 10:49

سری دوم خانواده ها در لیبرتیگزارش سوم

خانواده ها همچنان در مقابل دروازه اردوگاه لیبرتی مستقر هستند و به کمتر از ملاقات با عزیزان خود رضایت نمی دهند. بعد از موشک باران اردوگاه این حق مسلم آنانست تا مطمئن شوند که عزیزانشان سالم هستند. آنان به حق از کمیساریا می پرسند که چه مانعی بر سر راه انتقال آنان به مکانی امن در ظرف بیش از ۱۲ سال گذشته که صدام حسین ساقط شده است وجود داشته و دارد و چرا ملل متحد از پاسخگوئی و بیان شفاف طفره میرود؟

کمپ لیبرتی مجاهدین خلق فرقه رجوی

امروز مأموران فرقه رجوی در داخل اردوگاه از بالای تی وال ها به صورت مخفیانه و البته بزدلانه به تهیه عکس و فیلم مشغول بودند که معلوم نیست برای چه کاری نیاز داشتند. فرقه فشارهای خود بر روی کمیساریا را آغاز کرده و آنان را تهدید کرده است که باید خانواده ها زودتر از محل دور شوند. راستی کمیساریا چه برخوردی با رجوی داشته است که او را اینقدر گستاخ کرده که اینطور وقیحانه برای مقامات بین المللی تعیین تکلیف می کند.

کمپ لیبرتی مجاهدین خلق فرقه رجوی

تا گزارشات بعد . . .


سری دوم خانواده ها در لیبرتیگزارش چهارم

خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای گرفتار در فرقه رجوی در عراق امروز نیز مانند روز قبل از بغداد به مقابل دروازه اردوگاه لیبرتی مراجعه کردند و همچنان با ممانعت مسئولین محلی برای ورود به داخل اردوگاه مواجه گردیدند. مسئولین کمیساریا و یونامی امروز به اردوگاه نیامده اند که ظاهرا نخواسته اند پاسخگوی خانواده ها باشند.

کمپ لیبرتی خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی

در خصوص سری اول خانواده ها که در ماه سپتامبر به لیبرتی عزیمت نمودند، فرقه رجوی چندین اطلاعیه صادر نمود اما در این نوبت تاکنون هیچ واکنش علنی به فارسی یا انگلیسی نداشته است. فرقه تلاش می کند از طریق لابی هایش بر روی دولت عراق فشار بگذارد تا خانواده ها را وادار به بازگشت نمایند.

کمپ لیبرتی خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی

عناصر فرقه امروز هم اقدام به تهیه عکس و فیلم از خانواده ها کردند که با ممانعت مسئولین عراقی محل مواجه شدند. این یک تاکتیک جنگ روانی فرقه رجوی است که با این ترفند می خواهد خانواده ها را به زعم خودش بترساند. تا جائی که به خانواده ها بر می گردد هر چقدر عکس و فیلم نیاز داشته باشند در اختیارشان قرار خواهند داد.

کمپ لیبرتی خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی

از اروپا اطلاع یافتیم که فرقه سعی می کند از طریق لابی هایش حضور خانواده ها را به تهاجم موشکی به لیبرتی ربط بدهد و آنان را تهدیدی برای امنیت ساکنان لیبرتی و زمینه ساز حملات بعدی معرفی کرده و به این صورت از طریق اروپا و آمریکا بر روی دولت عراق برای ممانعت از حضور خانواده ها فشار بگذارد.

کمپ لیبرتی خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی

اطلاع داریم که برخی از لابی های فعال فرقه رجوی از مسئولین سازمان سؤال کرده اند که چرا آنان اینقدر نگران دیدار خانواده ها هستند و چرا مانع از این ارتباط میشوند و مگر خانواده ها چه تهدیدی میتوانند برای مجاهدین خلق و اردوگاه لیبرتی داشته باشند که مسئولین فرقه از دادن پاسخ منطقی عاجز می مانند و همان توهمات قبلی را پراکنده و تکرار میکنند.

کمپ لیبرتی خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی

واقعیت این است که رجوی اصلی ترین تهدید برای جان و امنیت ساکنان لیبرتی است. اوست که برای مطامع قدرت طلبانه اش مانع از خروج آنان از عراق میشود و قصد دارد تا جائی که میتواند آنها را به کشتن دهد تا بیشتر از خونشان ارتزاق نماید. رجوی تلاش می کند عاقبت خونین اشرف را برای لیبرتی هم رقم زده و از این راه مظلوم نمائی کند.

کمپ لیبرتی خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی

بنیاد خانواده سحر، از جانب خانواده های اسرای گرفتار در دست رجوی، از تمامی فعالان و جداشدگان در هر کجا که هستند تقاضا می نماید تا خواسته بر حق خانواده ها را به گوش جهانیان برسانند و آنان را از توطئه شوم رجوی آگاه سازند.

بنیاد خانواده سحر    بغداد – ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4372

نوشته های مشابه