• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

«علی خدایی‌صفت» مسئول عملیات‌های تروریستی شیراز را بشناسید

  • کد خبر : 43481
  • 21 دسامبر 2023 - 13:11

دادگاه رسیدگی به جنایت‌های فرقه رجوی بازخوانی تاریخ رنج مردم ایران از تروریست‌هایی است که از تحریم و خون همین ملت کاسبی می‌کنند.

به گزارش فراق، علی خدایی، متهم ردیف یازدهم دادگاه سرکرده‌های فرقه رجوی، فرزند عباس، متولد تهران در سال ۱۳۵۰ توسط برادرش مهدی جذب گروه می‌شود.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی در بخش به اصطلاح سیاسی تشکیلات در امور مربوط به شهرستان‌ها فعالیت کرده و در سال ۱۳۵۹ بعد از ازدواج با یکی دیگر از مجاهدین خلق به نام فائزه بهاری مسئولیت تعدادی از تیم‌های عملیاتی را بر عهده می‌گیرد. البته مدتی نیز مسئول عملیات‌های تروریستی شیراز می‌شود.

عضویت در هیئت تحریریه‌ نشریه‌ به اصطلاح مجاهد فعالیت در بخش تبلیغات مجاهدین خلق و توجیه و جذب نیرو‌های بدو ورود به تشکیلات از دیگر اقدامات علی خدایی صفت به شمار می‌آید.

گفتنی است نامبرده در سال ۱۳۶۱ از ایران متواری و طی سال‌های ۱۳۶۳ – ۱۳۶۴ در بخش مهاجرت در فرانسه و پس از آن در بخش به اصطلاح اجتماعی گروه فعالیت نموده و سپس به عراق منتقل و مسئولیت عملیات‌های تروریستی در استان فارس را عهده دار می‌شود.

در ادامه در سال ۱۳۶۶ به ستاد به اصطلاح سیاسی منتقل و مسئولیت تدارکات خارج را به عهده می‌گیرد.

او پس از تشکیل مقر‌های نظامی تروریستی مجاهدین خلق به عنوان مسئول در عملیات‌ها شرکت کرده و در عملیات تروریستی نظامی فروغ جاویدان به عنوان مسئول تیم در محور قزوین و تحت مسئولیت مهدی افتخاری بوده است.

وی در حال حاضر نیز یکی از اعضای کمیته اطلاعات و عملیات ستاد داخله است. شایان ذکر است برادر او (مهدی) و احد از خواهرانش (به نام صدیقه) در عراق و در مقر اشرف جزء شورای رهبری بوده اند.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۵۳۱/۶-A است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43481

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!