• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
مروری بر یکی از ۱۲۰۰۰ پرونده سازمان ترور

ترور به جرم کارمند بانک بودن

  • کد خبر : 43243
  • 09 دسامبر 2023 - 10:30

«مرتضی خوانساری» کارمند یک بانک بود که تنها به دلیل هم‌عقیده نبودن با ایدئولوژی مجاهدین خلق، هنگام مراجعه به محل کار، مورد اصابت گلوله این داعشی‌های دهه ۶۰ ایران قرار گرفت.

به گزارش فراق، خوانساری کارمند ساده بانک ملی شعبه بازار بود که چهار فرزند داشت که بزرگ‌ترین آنها ۱۱ ساله و فرزند آخرش هنوز به دنیا نیامده بود. شهید «مرتضی خوانساری» در ۱۹ مرداد ۱۳۶۰  توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (فرقه تروریستی رجوی) به شهادت رسید.

او که تنها ۳۴ سال سن داشت، در حالی که صبح برای حضور در محل کار از خانه خارج شده بود در خاوران نارمک درست روبروی دانشگاه علم و صنعت با گلوله اعضای فرقه رجوی شهید شد.

در ۲۰ مرداد ۱۳۶۰ «حزب جمهوری اسلامی» در بخشی از اطلاعیه خود در این زمینه نوشت: «دست جنایتکار آمریکا از آستین منافقین ضدخلق بیرون آمد و یکی از رهروان راستین خط امام و انقلاب اسلامی، برادر حاج مرتضی سعیدی عضو بسیج مسجد وحدت بانک ملی و عضو صندوق قرض‌الحسنه مسجد الجواد (احمدیه) را به شهادت رساند.»

سازمان مجاهدین یک فرقه تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده است، آن‌ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشورها تردد می‌کنند.

به موازات فشارهای حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشورهای میزبان فرقه رجوی وارد کرده، خود این کشورها هم به این نتیجه رسیده‎اند که آن ها واقعا یک فرقه تروریستی هستند. این کشورها در حال محدود کردن فرقه رجوی هستند و ایران از اقدام‌های صورت گرفته برای محدودسازی این فرقه استقبال می‌کند و طبیعتا به این سطح از اقدام‌ها قانع نیست و کشورهای میزبان فرقه باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند.

پرونده عظیمی برای فرقه تروریستی رجوی و ۱۰۵ نفر از اعضای ارشد این فرقه تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است. شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن این‌که از طریق ایمیل به متهمان اطلاع ‎رسانی شده است. این دادگاه به زودی برابر مقررات آیین دادرسی کیفری کار خود را آغاز خواهد کرد و ایران درصدد است از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با تروریست‌ها به ویژه فرقه تروریستی رجوی استفاده کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43243

نوشته های مشابه

08می
فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟
سمانه بزرگانفر، راز سر به مهری که تا کنون بی پاسخ مانده است

فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟

07می
شهیدی که خیلی دوست داشت اعضای گروهک‌ها هدایت شوند
مروری بر زندگي و مبارزات معلم شهيد، ابوالفضل پيرزاده

شهیدی که خیلی دوست داشت اعضای گروهک‌ها هدایت شوند