• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

منفور بودن فرقه رجوی میان اقوام با اصالت ایرانی

  • کد خبر : 4315
  • 14 نوامبر 2015 - 13:09

منفور بودن فرقه رجوی میان اقوام با اصالت ایرانی

مردم فهیم آذربایجان توجهی به تحریکات رجوی نمی کنند!

اشتباه ، بی دقتی و بی تجربگی درکار تعدادی ازدست اندرکاران سازنده برنامه کودک”فیتیله”درشبکه ۲،باعث ناراحتی مردم آذربایجان شده که البته موجب اعتراض هایی هم گردیده و شخص استاندارآذربایجان شرقی ودیگر مقامات استان های آذربایجانی نشین وارد قضیه گردیده ومسلما این مسئله با بررسی بیشتر، راه حل مناسب ومدنی خود را بدست خواهد آورد.
اما طبق معمول، هر از راه رسیده ای که نه غم آذربایجان داشته و نه اهمیتی به زبان ترکی آذری قایل است ونه حتی موجودیت آنرا به رسمیت می شناسد،وارد میدان شده تا بلکه ماهی ای که تصور می کنند از آبی که به حد کافی گل آلود شده ، نصیب خود کنند.
دراین میان باند رجوی که نام سازمان مجاهدین خلق را یدک می کشد ، نامربوط ترین جریانی است که درصدد سوء استفاده ازاین موضوع که ازنظر بعضی ها بی حرمتی به ترک ها شده،وارد معرکه شده وطی زیر نویس های سیمای ضد ترک و ضد آزادی خود،مردم آذربایجان را به شرکت درتظاهرات دعوت میکند!
من که قسمت اعظم عمر خود را دراین تشکیلات جهنمی سپری کرده ام و به زبان وفرهنگ مادری خود ارج بسیاری مینهم،شاهد برچیده شدن زبان ترکی آذربایجانی در میان اعضای این فرقه بودم.
هرحرف خصوصی به زبان ترکی ، محفل تلقی میشد و محفل نیز شعبه ای از سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و بنابراین استعمال زبان مادری برای ما آذربایجانی ها ممنوع بوده و در صورت تخلف از این ممنوعیت،مجازات میشدیم و یا انگ های فراوانی بما زده میشد.
سازمان سابق من، ابدا برنامه ای برای توسعه ی این زبان نداشت و بلکه آنرا بعنوان یک زبان بیگانه و دشمن درمعرض بایکوت شدید قرار میداد.
فشار برای ترکی صحبت نکردن بر روی ما آنقدر شدید بود که حتی مردان ۴۰ ساله هم لهجه ی ترکی شان را ازدست داده ودچار مشکل میشدند و زنان آذربایجانی هم مجبور به نفی اصلیت آذربایجانی خود بودند تا از نظر رجوی ضد ترک،موجودی درجه دوم بحساب نیآیند!
من هنوز فراموش نکرده ام که رجوی گفته بود که آذربایجانی ها هیچ کاری برای من نکرده اند ومن درفردای بقدرت رسیدن، هیچ امتیازی به آنها نخواهم داد!
با این توصیف ، تلاش سیمای ضد آزادی برای تحریک مردم آذربایجان به ریختن به خیابان ها، کوشش بی فایده و درعین حال مزدورانه ایست که من بعنوان یک عضو منشعب،این عمل دستگاه تحریک کننده و دروغ پرداز و ضد آذربایجانی را محکوم کرده و پیشاپیش معتقدم که اینها عرض خود میبرند و آب در هاون میکوبند.

سیروس غضنفری

منبع: انجمن حقیقت

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4315

نوشته های مشابه