از یادادشت های سیروس غضنفری عضو سابق ارتش رهائی بخش – قسمت ۴۰
اعمال ننگین مسعود رجوی هرگز ازخاطرم نمیرود!
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4272
- ارسال توسط : feraghnews.ir
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
حدودا مردادماه سال ۱۳۸۲ بود که از طریق محفل بچه های رده بالای سازمان شنیده بودیم که بموجب تسلیم و خلع سلاح سازمان ، مطابق توافقنامه ۱۶ بندی ژنرال ادیرنو و مسئولین فرقه مجاهدین می بایست مراحل شناسایی و صدور کارت شناسایی نفرات سازمان انجام شود ومیفهمیدیم بالاخره نوبت قرارگاه ما هم رسید . این امر، ظاهرا براساس زمانبندی و ظرفیت اجرایی نیروهای ارتش امریکا هماهنگی شده بود . ماهم از قرارگاه ۶ براه افتادیم . قبلا از طریق مریم حسن زاده (گوهر) ، فرمانده قرارگاهمان در سالن یگان پیرامون کارهای فوق مطابق منافع سازمان !!! توجیه شده بودیم . اینکه ما با این همکاری مان یک پله بطرف اعتماد سازی امریکاییان بالا می رویم و بایستی از این فرصت استفاده کرده و دست به تبلیغ سازمان نزد نفرات ارتش آنان بزنیم !!!.