• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

«غلامرضا شکری» از اردوگاه پناهندگان در آلبانی نجات یافت / توطئه رجوی‌ها نقش بر آب شد

  • کد خبر : 42451
  • 21 اکتبر 2023 - 14:23

«غلامرضا شکری» که از سال گذشته با توطئه رجوی‌ها در اردوگاه پناهندگان در آلبانی گرفتار بود، امروز از این مقر آزاد شد.

به گزارش فراق، عضو جداشده از فرقه رجوی که از ۱۷ آبان ۱۴۰۱ همراه با چهار دوست دیگرش به جهت عدم امضای رضایتنامه اجباری برای خروج از آلبانی در مقر پناهندگان غیرقانونی و در محلی موسوم به «کارچ» گرفتار بود، سرانجام با تلاش‌های انجمن نجات در این کشور، وکیل حقوقی، همسر و خانواده وی از این اسارت بدون هیچ قید و شرطی رهایی یافت.

لیری شکری، همسر آلبانیایی غلامرضا شکری نیز در نجات وی نقش مهمی داشت و به همراه سایر دست اندرکاران انجمن نجات در آلبانی هر هفته به مقابل این بازداشتگاه رفته و برای نجات وی و سایر اعضای انجمن نجات تلاش می‌کرد.

به گزارش فراق، وی چند روز پیش در صفحه شخصی خود نوشته بود: من امید دارم که به زودی همسرم آزاد خواهد شد چون باور دارم که وی بی گناه است. او یک همسر فوق العاده و فداکار است، از دولت آلبانی خواهش می‌کنم که او را دوباره به من بازگرداند.

پنج تن از اعضای انجمن نجات در آلبانی به نام های علی هاجری، حسن حیرانی، غلامرضا شکری، مهدی سلیمانی، حسن شهباز بدون هیچ جرم قانونی و تنها با توطئه فرقه تروریستی رجوی از سال گذشته در اردوگاه پناهندگان کارچ گرفتار بودند که خوشبختانه با پیگیری های حقوقی و رسانه ای سه نفر از آن ها تا کنون آزاد شدند و تلاش ها برای نجات دو تن دیگر به نام های مهدی سلیمانی و حسن شهباز ادامه دارد.

لازم به توضیح است که تمامی این افراد دارای موقعیت پناهندگی و دارای کارت و شماره شناسایی در آلبانی بودند و تاکنون هیچ گونه اتهامی علیه آنها مطرح نگردیده است.

انجمن نجات و تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» با انتشار پیام هایی از مقام های مسئول در دولت آلبانی و وکیل قانونی انجمن نجات که همکاری های لازم را در خصوص نجات آقای غلامرضا شکری به عمل آوردند تشکر و قدردانی نمودند.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق نیز رهایی آقای غلامرضا شکری را به خانواده بزرگ انجمن نجات تبریک و شادباش عرض نموده و امیدوار است به زودی شاهد رهایی سایر اعضای گرفتار در مقر پناهندگان کارچ باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42451

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است