• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

خانواده‌های عضو انجمن نجات، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند / خوب می‌دانیم سوختن در فراق فرزند چیست

  • کد خبر : 42377
  • 18 اکتبر 2023 - 9:50

جمعی از خانواده‌های عضو انجمن نجات با انتشار بیانیه‌ای جنایات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در متن این بیانیه آمده است:

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/۱۳)

جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در پرپر کردن کودکان معصوم و بی‌گناه و انسان های پناه برده به بیمارستان در کنار محاصره‌ مردم بی‌دفاع غزه و بستن آب، برق و امکانات دارویی بر دل انسانیت زخمی عمیق وارد کرده است.

دشمنان دین خدا در طول تاریخ همواره دست به جنایت های گوناگونی زده اند که برای هر کدام بهای خاص خود را داده و این سنت الهی در عذاب اقوام ظالم در طول تاریخ بوده و هست.
این روزها نیز رژیم کودک کش و تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز حامیان ناپاکش یعنی امریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه و پشتیبانی عمله‌های حقیرش چون سرکرده فرقه تروریستی رجوی، گام تازه ای در از میان برداشتن نسل فلسطینی برداشته است و در آخرین جنایتش روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان در غزه را به شهادت رسانده است.
دیدن این صحنه های دلخراش و جنایت های هولناک و به دور از روح بشری، دل های همه امت ها و مردمان آزادی خواه دنیا را به درد می آورد اما دیر نیست که اتحاد امت آزادی خواه و به خصوص ملت های مسلمان به تحقق وعده نابودی رژیم صهیونیستی ختم شود.

خانواده‌های عضو انجمن نجات که بیش از ۴۰ سال است به جهت رفتارهای غیرانسانی یک فرقه جنایتکار، غم عزیز یدک می‌کشند و خوب می‌دانند سوختن در فراق فرزند چیست، ضمن محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم خونخوار و ناپاک صهیونیستی، از همه آزادی خواهان جهان و با ناامیدی کامل از سازمان های حقوق بشری، می‌خواهد که هر اقدامی را برای پایان دادن به نسل کشی اخیر از سوی رژیم اسرائیل جعلی انجام دهند.
به گزارش فراق، در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صد‌ها مرد، زن و کودک بی‌گناه، دولت جمهوری اسلامی ایران با محکومیت این وحشی‌گری جنون‌آمیز، امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42377

نوشته های مشابه

01می
روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم
افشاگری‌های علی اکرامی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی

روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم

01می
عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم
صفاالدین تبراییان، پژوهشگر تاریخ

عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم