• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
قدردانی خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل از اقدام مسئولانه دولت آلبانی

 ثریا عبداللهی: مسیر را برای ورود خانواده‌ها باز کنید

  • کد خبر : 40170
  • 27 ژوئن 2023 - 12:33

جمعی از خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل با انتشار پیام‌های جداگانه از اقدام مسئولانه دولت آلبانی در برخورد با فرقه رجوی قدردانی کردند.

به گزارش فراق، هر کدام از این خانواده‌ها با انتشار نامه جداگانه خطاب به رئیس جمهور آلبانی، ضمن تشکر از اقدام پلیس آلبانی در بازرسی مقر فرقه رجوی، از دولتمردان این کشور خواستند تا شرایط حضور خانواده ها در آلبانی مهیا گردد تا هم اسیران فرقه رجوی و هم جامعه آلبانی از خطرهای این فرقه نجات یابند.

به گزارش فراق، در متن نامه ثریا عبداللهی به رئیس جمهور آلبانی آمده است:

جناب آقای باجرام بیگج

رئیس جمهور محترم جمهوری آلبانی

من ثریا عبداللهی مادر امیر اصلان حسن زاده هستم که فرزندم هم اکنون در مقر سازمان مجاهدین خلق در کشور شما گرفتار است. از اقدام اخیر دولت آلبانی در برخورد قانونی با مجاهدین خلق و افشای ماهیت آن ها به افکار عمومی بسیار سپاسگزارم. این اقدام عملی موجب خوشحالی ما مادران رنج دیده و چشم انتظار شد که سال‌هاست رفتارهای غیرانسانی رهبران مجاهدین را فریاد می زنیم. ورود پلیس آلبانی به مقر «اشرف ۳» در دل ما نور امیدی ایجاد و امیدوار به دیدار با عزیزانمان کرده است. پنهان کاری های این سازمان زبانزد عام و خاص می باشد و کشته های متعدد را همیشه تحت عناوین مختلفی لاپوشانی کرده و از چشم جهانیان مخفی نمودند. این سازمان و رهبرانشان در سابقه خود رفتارهای ضد انسانی، اعمال تروریستی و آدم ربایی دارند که توسط برخی دادگاه های ذی صلاح در حال پیگیری می باشد.

ما مادران سال های سال تنها یک خواسته داشتیم و آن حق ارتباط با فرزندانمان بود اما رهبران مجاهدین خلق مانع از آن شدند. از شما درخواست می کنم تا از همه ظرفیت های خود برای مهیا کردن ورود ما خانواده ها به آلبانی و وادار کردن مجاهدین خلق برای برقراری این ارتباط استفاده نمایید. خواهشمندیم دیگر اجازه ندهید دست این سازمان برای نقض اولیه ترین حقوق انسانی اعضای خود، از جمله حق ارتباط با خانواده، باز شود.

ارادتمند

ثریا عبداللهی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=40170

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی