• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سوء استفاده رجوی از جوامع بین المللی با فریب لغو اعدام

  • کد خبر : 3998
  • 10 اکتبر 2015 - 8:41

سوء استفاده رجوی از جوامع بین المللی با فریب لغو اعدام

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از فرقۀ رجوی

فرقه رجوی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک مراسم در پاریس و یک نمایشگاه عکس در پارلمان اروپا در تاریخ ۱۰ اکتبر روز جهانی لغو مجازات اعدام می باشد. این دجالگری جدید و سوء استفاده از احساسات نمایندگان و مردم اروپا است که نشان می دهد اخیرا فرقۀ رجوی بعد از شکست های پی در پی خود در عرصۀ بین المللی بویژه انجام توافق اتمی با ایران و رأی موافق کنگرۀ آمریکا بر آن علیرغم تلاشها و هزینه های هنگفت فرقه برای عدم رأی مثبت به آن و باز شدن و بهتر شدن روابط سیاسی و اقتصادی اروپا بویژه فرانسه با ایران شدیدا به دست و پا افتاده تا این شکستها را به نحوی با شعر و شعار و تبلیغات دجالگرانه و همراه کردن خود با باد جهانی جبران کند در حالیکه این باند مافیایی به هیچ عنوان به پرنسیب ها و مینیممهای انسانی و حقوق بشری پایبند نیست چه برسد به لغو اعدام.

مگر فرقه رجوی در سالیان گذشته کم از اسیران لیبرتی سر به نیست و بطور مخفیانه اعدام کرده است؟ تا کنون نگفته که واقعا افراد زیر به چه جرمی و چرا و چگونه در زندانهای رجوی در اشرف کشته شدند و یا هر یک به طریقی سربه نیست شدند و کجا دفن شده اند؟: مهری موسوی، معصومه غیبی پور، مینو فتحعلی، قربانعلی ترابی، پرویز احمدی، جعفر کهزاد منش، شمس الله گل محمدی . عزیز اسدی، جلیل بزرگمهر، آلان محمدی، و دها تن دیگر که در زندانهای رجوی در سال هفتاد و سه و هفتاد و چهار ناپدید شدند.

چرا فرقه رجوی در درون مناسبات خود حتی تحمل یک انتقاد ساده آن هم از سوی اعضای خود را نداشته و ندارد پس چگونه است که این فرقه با این سوابق و عملکردهایش دم از طرفداری از لغو اعدام می زند؟

اگر این فرقه دست به ترور و به قول خودش «اعدام انقلابی» نزده و آنهمه قتل و جنایت در ایران و عراق مرتکب نشده پس مسعود رجوی سر کردۀ این باند جنایت کار به چه دلیلی و به چه جرمی خود را مخفی کرده است؟ پس چرا بلافاصله بعد از قرار گرفتن ارباب قبلی اش صدام حسین  در آستانۀ سقوط همسرش مریم رجوی را با صدها نفر از فرماندهان و مسئولین بالای دست اندر کار جنایتها در ایران و عراق فورا به خارجه و مشخصا به فرانسه منتقل کرد؟ اگر این فرقه ریگی در کفش ندارد چه نیازی به مخفی شدن رهبرش دارد؟ در حالی که سیزده سال است هیچ گونه خبری از این مجرم فراری نیست.

چرا درپادگان اشرف حتی فکر کردن به خانه و خانواده جرم تشکیلاتی محسوب می شود و افراد در این رابطه باید پاسخگو باشند؟!

چرا هیچ یک از اعضای این فرقه نزدیک به سی سال است که از خانه  و خانواده خود و حتی از پدر و مادر خود خبری ندارند و نمی گذارند حتی تلفنی با آنها صحبت کنند؟!

حال باید از این فرقه تروریستی سؤال شود انگیزه اش از این درخواست لغو اعدام در جهان چیست؟ به مریم قجر باید گفت مگر تو نبودی که در نشست های درون تشکیلاتی وقتی تلفنی از پاریس برایمان صحبت می کردی می گفتی موضع گیریهای ما در خارجه فقط برای بیرون است و برای بستن دهان بعضی ها و این موضع گیری ربطی به مجاهدین ندارد و اصلا موضع مجاهدین نیست، پس این کارهای شما برای فریب افکار عمومی و روحیه دادن به اعضای اسیر خود در لیبرتی است و لاغیر و سودی برای کسی به جز لابیهای اجاره ای تان که از پول خون مردم عراق و دلارهای نفتی صدام برایشان می دهید ندارد و هیچ دردی را از شما دوا نخواهد کرد بلکه همچنان در این سالیان آه و اندوه این ملت و قربانیان جنایتهای شما بویژه خانواده های محروم از دیدار عزیزانشان دامن شما را گرفته و بیشتر هم خواهد گرفت و سرانجام و به زودی باید حساب این همه دجالگریها را در برابر ملت ایران و خانواده های قربانیان و اعضای به کشتن داده شده و اعدام و سر به نیست شده پس بدهید.

منبع: پیوند رهائی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3998