بنام خدای صابرین
جناب آقای مهدی خوشحال ؛ برادر ارجمند و رنج دیده:
خبر درگذشت مادر مهربان و عزیز ؛ چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند و قلم از توصیف این رنج عظیم عاجز می ماند!
ولی دربرابر تقدیر ذات احدیت چاره ای جز تسلیم و رضا نیست ، خداوند منان قرین رحمتش فرماید!
مارا در غم خود شریک بدانید ..
با تشکر اعضای انجمن فراق


































