• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سگ دو زدن‌هایی که باز ناکام ماند

  • کد خبر : 39678
  • 29 می 2023 - 11:06

در پی فعالیت‌های حق‌طلبانه دیپلماسی ایران پنجم خرداد ماه، اسداله اسدی پس از حدود ۵ سال بازداشت غیر قانونی به ایران برگشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، اقدامی که خلاف حقوق بین الملل بود باعث شد تا آقای اسدی با تبانی و توطئه برخی کشورهای های مختلف و خیانت فرقه رجوی به ۲۰ سال زندان محکوم شود و به مدت ۵ سال همراه با فشارهای روحی و جسمی در کشور بلژیک زندانی باشد که خوشبختانه در اثر دادخواهی ایران و با میانجی‌گری دولت عمان آزاد شده و به میهن بازگشت.

پس از انتشار خبر آزادی «اسداله اسدی» گروهک رجوی افسارپاره کرد و با بیانیه های مختلفی سوزش خود را از این واقعه به نمایش گذاشت.

در متنی که منتشر کردند «رضا پهلوی» و دولت بلژیک را همزمان طبق روال ادبیات لمپنی که دارند فحش داده و عامل شکست خود خواندند و نوشتند: «آزادی دیپلمات ایران لکه ننگی است که تا ابد بر دامن دولت بلژیک می ماند و بی شک تاریخ از یاد نخواهد برد که بچه شاه و مزدورانش در بلژیک چگونه مقدمات این ظلم! را پی ریزی کردند.»

پهلوی چندی قبل با حضور در پارلمان بلژیک مجاهدین خلق را یک گروه دیکتاتور و تروریست معرفی کرده بود.

اما واقعیت این است، تلاش های گسترده دستگاه دیپلماسی، قوه قضائیه و نماینده حقوق بشر ایران مقدمات آزادی و اثبات بی گناهی وی را فراهم کرد.

بنا به گفته امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران «آقای اسدی دیپلمات ایران در سفارت اتریش بودند و طبق حقوق بین الملل و کنوانسیون ۱۹۶۱ نمی توان دیپلمات ها را بازداشت کرد. حتی اگر در کشور ثالث باشند و یا در حال بازگشت به محل ماموریت یا کشور خویش باشند که ایشان دقیقا همین حالت را داشت. بازداشت ایشان توسط بلژیک و دستگیری در آلمان و لغو مصونیت توسط دولت اتریش خلاف تمامی اصول و قوانین بین المللی بود.»

حالا عاملان و عناصر ورشکسته و خائن فرقه تروریستی رجوی که در نقض حقوق بین الملل، آتش افروزی و معرکه گیری این گونه داستان ها ید طولائی دارند بدانند تاوان کار خویش را پرداخت کرده و خواهند کرد و هم اکنون نیز بعد از حدود پنج سال ایران موفق شد دیپلماتش را به کشور برگرداند تا بازهم دشمن شکست خویش را ببیند.

 شکست و ناکامی دیگری حاصل سگ دو زدن‌ آلبانی نشین‌ها شد تا باقی عمر نامبارک خویش را هم درصدور لاطائلات و اعلامیه های پرغیض و کین بگذرانند.

گروهگ تروریستی وقیح در حالی که نمی تواند عصبانیت خود را پنهان کند، فحاشی به دولت بلژیک و سایر دول اروپایی را آغاز کرده که البته تنها علت سوزش و بیچارگی آنها فقط واقعه اخیر نیست بلکه انزوا و اخراج شان از یک سری کشورهای اروپایی نیز مزید بر علت است. نیمچه گروهی که با تهمت زدن، بی قانونی و فحش دادن می خواهد قانون را به کشورهای اروپایی یادآوری کند حتی آن قدر رسمیت وجرئت ندارد که سرکرده فراری اش را از سوراخ موش بیرون بیاورد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39678

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!