• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نویسنده کتاب «من میترا نیستم»

نشان دادن چهره واقعی نفاق یکی از وظایف جدی ماست

  • کد خبر : 39530
  • 23 می 2023 - 9:11

نویسنده کتاب پرفروش «من میترا نیستم» گفت: یکی از کارهایی که ما باید به طور جدی انجام بدهیم نشان دادن چهره واقعی نفاق است.

به گزارش فراق، معصومه رامهرمزی ۲۶ اردیبهشت ماه در یک نشست خبری در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: برای شهدا نوشتن یک توفیق است و نویسنده‌ای که می‌خواهد به این عرصه وارد شود، باید نگاه حرفه‌ای به این موضوع داشته باشد و مهم است که به شاخصه‌های یک کتاب خوب توجه شود.
 وی در توضیح آشنایی با شهید زینب کمایی و خانواده ایشان ادامه داد: خواهران زینب کمایی در جبهه امدادگر بودند و من با آن‌ها از جبهه آشنا بودم. مادر زینب آرزو داشت کتاب زینب نوشته شود و به پیشنهاد خودشان از من درخواست شد که این کتاب را بنویسم.
وی افزود: با وجود اینکه بعد از ۲۵ سال از شهادت زینب ما مصاحبه‌های این کتاب را شروع کردیم، باز هم برای مادر روایت خاطرات سخت بود .
رامهرمزی با بیان اینکه یکی از کارهایی که ما باید به طور جدی انجام بدیم نشان دادن چهره واقعی منافقین است، در توصیف شخصیت زینب کمایی گفت: زینب یکی از ترورهای آگاهانه فرقه رجوی بود. او شخصیت اثرگذاری در ۱۴سالگی داشت و یک شخصیت فرهنگی در شاهین‌شهر اصفهان بود؛ شهری که فرقه مجاهدین خلق در آنجا فعالیت زیادی داشتند و زینب در مدرسه یک مانع برای اثرگذاری آن ها بود.
نویسنده در ادامه با اشاره به نحوه شهادت زینب کمایی که مزدوران رجوی او را می‌دزدند و در خرابه‌ای با چادر خودش خفه‌اش می‌کنند و بعد از سه روز خبر می‌دهند که کجاست بیان کرد: سخت‌ترین بخش نوشتن کتاب برای من روایت آن سه روز مفقودی زینب بود.

 انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39530