• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نامه ای به حسن ابراهیمی اسیر در کمپ لیبرتی

  • کد خبر : 3944
  • 03 اکتبر 2015 - 9:27

نامه ای به حسن ابراهیمی اسیر در کمپ لیبرتی

سلام !
امیدوارم که حال شما خوب باشد هر چند که می دانم در زندان لیبرتی کسی حال خوبی ندارد. رجوی و سرانش شما را در چاهی انداخته اند که به سختی می توانید خودتان را نجات دهید . شیوه و شگرد رجوی همین است انسانها را به تباهی می کشاند . چندین سال در پادگان اشرف و شرایط سختی که سران فرقه روز به روز بر ما اعمال می کردند و در مقابل نمی توانستیم از خودمان دفاع کنیم رجوی فکر می کرد زندگی در پادگان اشرف تا به آخر همانطوری که دل بخواه خودش بود پیش می رود فکر آن روز را نمی کرد که اربابش صدام سرنگون شود و شاخش شکسته شود رجوی و سرانش با زور و فشار ما را در پادگان اشرف نگه داشته بودند بهتر بگویم سیاهی لشکر برای خودشان جمع کرده بودند شما بهتر می دانید بعد از سرنگونی صدام ریزش نیرو تا حدی رسیده بود که سران فرقه رجوی کنترل از دستشان خارج شده بود . و در حال حاضر ریزش نیرو ادامه دارد وعده وعیدهای رجوی وعده های سر خرمن بود و تحلیلهای غلطی که به خورد ما می داد وعده هایی که برای فریب دادن من و شما بکار می رفت .

بگذریم حرف در رابطه با رجوی و سرانش زیاد است .  من حرفم با شماست .

تا کی می خواهی عمرت را برای کسانی از بین ببری که دنبال منافع خودشان هستند آیا تا به حال فکری به حال مریضی ات کرده ای در فرقه رجوی چه زمانی به فکر شما بودند مرده شما بیشتر برای فرقه رجوی ارزش دارد تا زنده بودنتان . چرا یک تصمیم درستی برای خودت نمی گیری باور کن هیچ ارزشی در لیبرتی برای شما قائل نیستند . اگر یادت باشد در نشست های عمومی بیرون از سالن به شما می گفتم رجوی فقط زورش به ما می رسد و فقط بر سر ما عربده می کشد در نشست ها می گفت اگر اتفاقی در سازمان بیفتد من و مریم در صف اول حرکت می کنیم به عینه دیدیم با شروع جنگ رجوی و مریم در آخر صف هم نبودند و بعد از سرنگونی اربابش چندین سال است که خودش را مخفی کرده است .

من توانستم در اولین فرصت خودم را از دام عنکبوتی رجوی نجات دهم و در حال حاضر زندگی خودم را دارم  دلم به حال شما می سوزد چرا و برای چه هدفی در آن زندان لیبرتی مانده ای … در آنجا مانده ای که سران فرقه رجوی بیشتر به ظلم خودشان ادامه دهند . دنیا بزرگ است و در زندان لیبرتی خلاصه نمی شود . به امید روزی که خودت را از فرقه کثیف رجوی نجات دهی و یک زندگی آزادی داشته باشی . به امید آن روز .

فواد بصری

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3944

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم