• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
معرفی ابلیس‌های قرارگاه رجوی

مژگان پارسایی، جلادی که می‌گفت نباید اعضا فرصت تفکر داشته باشند

  • کد خبر : 39184
  • 01 می 2023 - 11:18

مژگان پارسایی یکی از زنان بسیار شقی در فرقه رجوی است که معتقد بود بایستی تا سر حد امکان از نفرات بیگاری کشید تا فرصتی برای فکر کردن و اندیشیدن نداشته باشند.

به گزارش فراق، پارسایی اهل لرستان، بزرگ شده اهواز و از اعضای فرنگ رفته تشکیلات رجوی است.

مژگان که همراه همسرش جلال شریفی در آمریکا به خوشگذرانی مشغول بود در سال۱۳۷۶ با مریم قجر به عراق رفت. او ابتدا به سمت معاونت و کمی بعد به فرماندهی مرکز دوم در جلولا منصوب شد. پارسایی، برای نشان دادن خوش خدمتی و سرسپردگی بیش از حدش با بیگاری گرفتن و فریب بسیاری از اعضا جدید مرکز دوم در جلولا، تیم های متعدد عملیاتی برای حمله به خاک میهن تشکیل داد و بسیاری را به کشتن داد.

تیم های عملیاتی به دستور وی جهت انفجار در خط لوله‌های نفت و پرتاب خمپاره به سمت مراکز دولتی گسیل می‌شدند تا با اینکار به زعم رجوی، حکومت ایران را آشفته و سرنگون کنند. در این مسیر هر تعداد نفر هم که کشته می‌شدند اعم از چوپانی که در مرز بود یا آدم‌های بیگناه کوچه، خیابان، کارکنان دولتی و هر گونه همکاری با استخبارات عراق و وطن فروشی نیز بهای انقلاب بود!

مژگان پارسایی به پاس آن خوش خدمتی‌ها و اطاعت کورکورانه از اوامر رجوی در سال ۱۳۸۰ به عنوان مسئول اول منصوب شد و از آن پس تا شش سال این عنوان را یدک کشید و بعد هم رجوی او را به عنوان جانشین خود در «اشرف» معرفی کرد.

وی یکی از زنان سرسپرده و بسیار شقی است که معتقد بود بایستی تا سر حد امکان از نفرات بیگاری کشید تا فرصتی برای فکر کردن و اندیشیدن نداشته باشند. زنان و مردانی که بنای مخالفت با او را داشتند به زیر می‌کشید و برای تصاحب مقاوم اولی به کسی رحم نمی‌کرد.

سابقه مژگان پارسایی در سر سپردگی و بی رحمی برای قربانیان فرقه آشناست و اغلب جلسات مغزشویی و شکنجه روحی افراد از سال ۱۳۸۲ به بعد توسط او انجام می شد. این زنیکه با فریب و بی رحمی ،زنان و مردان کمپ را مورد تهاجم، توهین و تمسخر قرار داده و موجب شکنجه های روحی و فشارهای متعدد شد تا در پست خود باقی بماند. در دوران حکمرانی او در کمپ اشرف و لیبرتی و بنا به گفته خودش بیش از ۹۰ درصد وظیفه اش حفظ نیروها بوده است. به عبارتی یک دهه فشار کارهای یدی طاقت فرسا و فشار مضاعف روانی با برگزاری جلسات سهمگین فرقه ای برای جلوگیری از فرار و زندانی نمودن اعضای ناراضی، حاصل کار اوست.

در کارنامه جنایت این زن پلید ۱۰۰ کشته و خودکشی در کمپ های اشرف و لیبرتی وجود دارد از جمله مهری موسوی، مینو فتحعلی، یاسر اکبری نسب، شمس اله گل محمدی، احمد رازانی، آلان محمدی، فائزه اکبریان، زهرا فیض بخش و …

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39184