• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

موج سواری مشکوکِ خائن‌های گندیده روی مسمومیت‌ دانش‌آموزان + فیلم

  • کد خبر : 39144
  • 27 آوریل 2023 - 12:10

ادعای استفاده حاکمیت از گازهای سمی جهت ارعاب مردم این روزها، محور عملیات روانی جریان نفاق است و در عین حال انگشت اتهام را بیشتر به سمت این فسیل‌های بدبو نشانه کرده است.

به گزارش فراق، پیر و پاتال‌های آلبانی نشین در طول حیات خود از هر فرصت و پیشامدی برای ضربه به روان جامعه ایران بهره بردند و در ماجراهای اخیر مسمومیت‌ها نیز با تولید انواع محتواهای دروغ، سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت اجتماع دارند.

این کف بر لب آوردن رجوی های خیانت پیشه در شرایطی مشکوک جلوه می نماید که ملت ایران هنوز خاطره ایجاد ایست بازرسی مزدوران رجوی به نام پاسداران و تیرباران مردم عادی در کوچه و خیابان را فراموش نکردند و در ماجراهای اخیر نیز، تحریک برخی از خانواده‌های دانش آموزان جهت عملیات های تروریستی از جمله برنامه‌های اصلی سرپل‌های این فرقه بوده است.

پایش فضای مجازی و رسانه ای نشان می دهد اکانت های توییتری فرقه تروریستی رجوی درحال فضاسازی در خصوص مسمومیت دانش آموزان با محوریت« شباهت علائم مسموم شدگان با شیمیایی شدگان توسط نظامیان» ، «استفاده حاکمیت از گازهای سمی جهت ارعاب مردم»، «لزوم ارسال نمونه خون مسموم شدگان به خارج کشور»، «مشابهت سازی با وقایع و حوادث سوریه و الاضرورت ورود نهادهای بین المللی جهت پیگیری موضوع» هستند.

چندی پیش نیز مریم رجوی در توییتی خواستار تحقیق سایر کشورها در این موضوع شده بود. سرکرده فرقه رجوی، برای قاپیدن قافیه از دست سلطنت طلبان و به اشاره کارفرمایان خود در سرویس‌های سه قلوی جنایتکار؛ می‌خواهد ثابت کند از او کار‌هایی برمی‌آید که از دیگر جریانات برانداز نمی‌آید.

به گزارش فراق، در این رابطه جریان معاند نفاق در راستای عملیات روانی و رسانه ای خود علیه جمهوری اسلامی با پخش اعلامیه ای متعلق به گروهکی با عنوان انصار ولایت مدعی شد، این گروه به دلیل تفکرات طالبانی و…. در پشت پرده مسمومیت دانش آموزان دختر قرار دارد.

به هر حال به زودی این ماجرا روشن و نقش دشمنان قسم خورده ملت ایران برای همه آشکار خواهد اما آنچه که تا حصول نتیجه مهم است این که خانواده ها باید بیشتر مراقب و هوشیار باشند تا بازیچه این جریان ها نبوده و در کمک به کشف این توطئه کثیف اهتمام کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39144

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!