• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

فرافکنی رجوی و تلاش برای جلوگیری از اخراج ساکنان لیبرتی

  • کد خبر : 3872
  • 22 سپتامبر 2015 - 10:48

فرافکنی رجوی و تلاش برای جلوگیری از اخراج ساکنان لیبرتی

رجوی از مانع تراشی ها، کارشکنی ها، سنگ اندازی های خود پیش پای اعضای فرقه، متقاضیان جدایی، طرفداران رهایی، ناراضیان و مخالفان لحظه ای دست بر نمی دارد، هر غلطی که خود انجام می دهد به دیگران نسبت می دهد؛ شیاد بزدل طوری وانمود می کند که گویا طرفدار حل مشکل و رفع بحران ساکنان لیبرتی است، ولی رژیم نمی گذارد. با این ترفند و حقه بازی می خواهد چند مدتی وقت سوزی کند و اهالی لیبرتی را سرگرم کند …فرافکنی رجوی و تلاش برای جلوگیری از اخراج ساکنان لیبرتی

فرافکنی رجوی و تلاش برای جلوگیری از اخراج ساکنان لیبرتی
رجوی، جاسوس تروریست دوزیست، در لجنزارهای خودساخته غرق شده و در اوج ذلت و خواری فرافکنی پیشه کرده و لحظه ای آرام و قرار ندارد. عامل بدبختی و فلاکت نسل فنا، با شیادی تمام خود را کنار کشیده و رندانه همی گوید که فلان و بهمان علیه من و ما دروغ پمپاژ کنند و پرونده سازند تا محاصره لیبرتی تشدید، سرکوب ادامه و انتقال به خارج از عراق تعطیل شود.
شیطان مجسم و دیو خبیث و بد سیرت، این بار رنگ و بو و لباس عوض کرده، گویا از گذشته تا حال برای حل و فصل مسئله اخراج اعضای فرقه اش پیوسته از بام تا شام تلاش کرده ولی کارشکنی امرای عرب و عجم مانع انتقال ساکنان لیبرتی به خارج از عراق شده است، عجب دروغگوی رمالی، آدمکش دجالی!
رجوی هرآنچه خود کرده و آوارگان اشرف و بیچارگان لیبرتی روا داشته، با فرافکنی مزمنی که در وجودش نهفته است، به دیگران نسبت می دهد. خودش در جای امن، به خوشگذرانی مشغول و بردگات تحت امر و زیردستان مسخ شده را در باتلاق عراق رها کرده و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست گماشتگان حلقه به گوش را از این مخمصه و چاه بلا بیرون بکشد.
حال نوبت مظلوم نمایی و فریب اذهان عمومی فرا رسیده است تا رجوی طوری وانمود کند که طرفدار حل مشکل و رفع بحران ساکنان لیبرتی است، ولی رژیم نمی گذارد. با این ترفند و حقه بازی می خواهد چند مدتی وقت سوزی کند و اهالی لیبرتی را سرگرم کند.
رجوی از مانع تراشی ها، کارشکنی ها، سنگ اندازی های خود پیش پای اعضای فرقه، متقاضیان جدایی، طرفداران رهایی، ناراضیان و مخالفان لحظه ای دست بر نمی دارد، هر غلطی که خود انجام می دهد به دیگران نسبت می دهد.
البته در وصف سرکرده مکار هرچه بگویند و بنویسند کم است، از دروغ و دروغگویی سرآمد، از غارت و چپاول و دزدی مال مردم زبانزد، از جنایت تا جاسوسی و خیانت در امانت مشهور و برای ایران ستیزی و بیگانه پرستی مأمور است. حال این چنین کسی لب به شکوه و اعتراضی گشوده و فریاد و فغانش به آسمان بلند است که نمی گذارند اهالی لیبرتی از عراق خارج شوند!
فراموش کرده که از سال سقوط پدر صدامش (۲۰۰۳) تا امروز قریب ۱۲ سال را پشت سر گذاشته، طی سالهای گذشته می توانست ساکنان اشرف را به طور قانونی، با عزت و احترام از خاک عراق به جاهای امنی بفرستد، اگر سد راه آنها نمی شد، خودشان با کمک سازمان ملل و دولت عراق از این کشور خارج می شدند، ولی رجوی نگذشت، عده ای کشته و جمعی به علت بیماری فوت کردند، حالا هم دست بردار نیست، این بار با بهانه دخالت و کارشکنی دیگران می خواهد مانعی بیشتر بر سر راه بردگان مفلوک بیندازد.
پرونده سیاه، سوءِ سابقه عیان و آشکار، مواضع منفی، همکاری و همدستی رجوی ها با گروههای تروریستی منطقه برای همه مردم ایران و عراق و کشورهای دور و نزدیک معلوم و مشخص است، نیازی به پمپاژ دروغ علیه فرقه بدنام رجوی نیست، واقعیت ها به خروار و از گذشته تا حال رجوی و رجوی سانان در جلوی چشم خاص و عام است.
رجوی روزی داعش وحشی را انقلابی می نامید، امروز که ماهیت زشت و ضد انسانی داعش و بعثی ها بر همگان آشکار و افشاءِ شده به نحوی خود را کنار کشیده تا از این بیشتر اسباب رسوایی، جنایت و آبرو ریزی اش مهیا نشود.
فرقه بدکار رجوی (منافقین) در پرونده سیاه خود هزاران عملیات ترورستی و بارها هواپیماربایی دارد، حالا چون کبک سر در برف فرو کرده، فکر می کند کسی او را در گذشته تا حال ندیده و نمی بیند. از جاسوسی و خیانت به مردم و میهن سخن ها بسیار است.
وارونه نمایی رجوی یکی از خصوصیات و ویژگی های ذاتی اوست، برای فریب اذهان عمومی، ظاهری حق به جانب و عامه پسند به خود می گیرد، ولی پشت پرده اهداف شومش باز تلاش و کارشکنی در امر تعیین و تکلیف ساکنان لیبرتی است تا چند روزی بیشتر در عراق بماند.

نوید رهایی
۳۰ شهریور ۹۴

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3872

نوشته های مشابه