• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

چرا مهره رجوی مجبور به استعفا از انجمن هواپیمای اوکراینی شد؟

  • کد خبر : 38711
  • 25 مارس 2023 - 14:14

در حالی که انجمن جانباختگان هواپیمای اوکراینی، حامد اسماعیلیون را متهم به کلاه‌برداری مالی و نیز پول شویی برای فرقه  تروریستی رجوی کرده بود، وی در اقدامی پیش دستانه از سخنگویی این انجمن استعفا داد.

به گزارش فراق، حامد اسماعیلیون از چهره‌های ضدانقلاب خارج از کشور چند وقت پیش با انتشار ویدیو و بیانیه‌ای اعلام کرد که از دبیری و سخنگویی انجمن جانباختگان هواپیمای اوکراینی استعفا داده است.

مهره فعال رجوی در این پیام مدعی شده بود که برای حضور فعالانه‌تر در انقلاب زن، زندگی، آزادی از سمت خود کناره‌گیری کرده و نگاهی به قدرت ندارد اما در حقیقت فشارها و انتقادهای خانواده‌های جانباختگان به دلیل سواستفاده سیاسی که وی از جایگاهش می‌کرد موجب استعفایش شده است. ضمن اینکه برخی می‌گویند او متهم به سواستفاده مالی از این جایگاه نیز است.

انجمن جانباختگان هواپیمای اوکراینی اسماعیلیون را متهم به کلاه‌برداری مالی و نیز پول شویی برای سازمان تروریستی رجوی با همکاری جیسیون رضائیان جاسوس هسته‌ای کرده‌اند.

تعدادی از خانواده‌های جانباختگان هواپیماهای اوکراینی همچون خانواده‌های جواد سلیمانی، محسن اسدی‌لاری و زهرا مجد در روزها و ماه‌های گذشته در یادداشت‌ها و نامه‌هایی از فعالیت‌های براندازانه اسماعیلیون انتقاد کردند و خواستار استعفای وی از جایگاه دبیری و سخنگویی انجمن شدند.

رسانه‌های خارجی سعی بر اسطوره‌سازی از اسماعیلیون با نماد سازی برای این فرد دارند اما تلاش‌های او برای تحریم هرچه بیشتر مردم ایران نشانی از انتقام‌جویی وی از ملت ایران دارد. انتقامی که مرکز فرمانده‌ای کمپ تیرانا در آلبانی و ساختمان موساد در تل‌آویو سعی در هدایت ‌آن برای اهداف خود دارند.

بخش زیادی از اقدامات سیاسی اسماعیلیون توسط وکیلش کاوه شهروز مدیریت می‌شود، کاوه شهروز کاوه شهروز دوست و همکار اروین کاتلر، نماینده سازمان وابسته به فرقهرجوی در کمیته روابط خارجی سنای کاناداست.

اروین کاتلر یکی از افرادی است که با لابی قدرتمند خود توانست نام فرقه رجوی را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج کند به نحوی که روزنامه‌ اسرائیلی «جروزالم پست» در همان زمان نوشت: «از آنجا که افرادی همچون اروین کاتلر از خارج شدن اسم گروهک مجاهدین خلق از لیست سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کنند می‌توانیم بفهمیم فرقه رجوی در راستای اهداف اسرائیل عمل می‌کند.»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38711

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

18مارس
برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد
پیام نوروزی بانوی نجات یافته از فرقه رجوی

برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد