• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

وقتی جانیان ضد بشر برای دانش‌آموزان معصوم یقه‌درانی می‌کنند + تصاویر

  • کد خبر : 38482
  • 07 مارس 2023 - 12:20

تحرکات جریان نفاق در فضای مجازی بازهم پرده از ماهیت پلید فرقه رجوی برداشته و دخالت آنها در موضوع مسمومیت دانش آموزان را نمایان تر ساخته است.

به گزارش فراق، اخبار مسمومیت های پی در پی دانش آموزان معصوم در مدارس برخی استان ها حکایت از پشت پرده ای ننگین از جنگ ترکیبی و هیبریدی دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت بزرگ ایران دارد.

این روزها خوشحالی جریان نفاق از مسمومیت های مشکوک دانش آموزان در رسانه های دشمن، در قالب توئیت های متعدد و خط دهی های مستمر هر روز نمایان تر شده و ماهیت غیرانسانی و ضد حقوق بشری آنان را هویداتر می نماید. 

پر واضح است دشمنی که درجنگ ترکیبی ماه های اخیر با تمام توان و در قالب های مختلف به میدان آمده و سعی در ترغیب و تشویق مردم به اغتشاش را داشت، با هوشیاری و بصیرت مردم قدرشناس و فهیم ایرران شکست مفتضحانه ای خورد و در پی آن ناامید و سرگردان و مستأصل به دنبال روشن ماندن آتش فتنه و ناآرامی هاست تا شاید جانی دوباره به جریان بی رمق فتنه بدمد؛ لذا این بار وقیحانه و در نهایت بی شرمی و بی رحمی به جان دانش آموزان معصوم افتاده و ماجرای مسمومیت کودکان معصوم این مرز و بوم را در برنامه خود گنجانده است.

تردیدی نیست که با هوشیاری مردم و مسئولان و تدابیری که برای حل این ماجرا اتخاذ شده به زودی شاهد اخبار خوبی از دفع مجدد فتنه و رسوایی دیگر بدخواهان ملت ایران خواهیم شنید.

رشته توئیت های زیر گویای اوج پلیدی و پستی منافقان و اسلام ستیزان است. وقاحت این جانیان ضد بشری را در تصاویر زیر ببینید:

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38482

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!