• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
مدیر انجمن «آسیلا» در مراسم آزادی «موسی جابری‌فر» از زندان دولت آلبانی

فرقه رجوی به شدت از انجمن «آسیلا» وحشت دارد + فیلم

  • کد خبر : 38425
  • 02 مارس 2023 - 11:32

مدیر انجمن «آسیلا» (حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) گفت: سازمان مجاهدین خلق به شدت از انجمن «آسیلا» وحشت دارد و برای ناامید کردن اعضای اسیر خود و جلوگیری از جدایی آن‌ها دست به هر اقدام کثیفی می‌زند.

به گزارش فراق، داشمیر مرسولی در مراسم جشن رهایی موسی جابری‌فر که با توطئه فرقه رجوی و توسط دولت آلبانی زندانی شده بود، اظهار داشت: فرقه رجوی می خواهد با دروغ پردازی و تهمت، چهره انجمن «آسیلا» را خدشه‌دار کند.

وی با اظهار خوشحالی از آزادی جابری‌فر و حضور در بین خانواده آسیلا تصریح کرد: دولت آلبانی متوجه شد که توطئه های فرقه رجوی و اتهامی که به جابری فر وارد کردند یک دروغ‌پردازی بوده و ما منتظر این روز بودیم چرا که می‌دانستیم وی هیچ جرمی مرتکب نشده است.

مدیر انجمن «آسیلا» با آرزوی این که امیدوار است به زودی پنج عضو دیگر آسیلا هم که در اداره مهاجرت آلبانی در بازداشت هستند، نزد خانواده های خود برگردند، گفت: خانواده آسیلا در آلبانی به زودی با پیوستن جداشده های دیگر بزرگتر خواهد شد.

موسی جابری فر روز چهارشنبه گذشته که به اتهام واهی حمل مواد مخدر در بازداشت پلیس آلبانی بود با حکم دادگاه دورس آزاد شد و به جمع دوستان خود در آسیلا پیوست.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38425

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!