• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
به بهانه پیروزی امین گل‌مریمی در دادگاه هامبورگ

هنوز پرونده مرگ بسیاری از کودکان «اشرف» در ابهام است

  • کد خبر : 37794
  • 22 ژانویه 2023 - 12:58

پس از مدت نسبت طولانی از زمان شکایت کودک سرباز سابق علیه فرقه رجوی، سرانجام دادگاه هامبورگ به ضرر رجوی و ایادی او تمام شد.

نتیجه نهایی این دادگاه در هفته های آینده به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید اما تا همینجا، جای تبریک به امین گل مریمی، خانم هومریش و مجله «دی سایت» دارد که در دادگاه به پیروزی رسیدند.

فرقه رجوی در ابتدای این دادگاه خواستار رسیدگی محتوایی به پرونده شد اما وقتی دید هوا پس است و اگر در این دادگاه همه تشکیلات سازمان زیر ذره‌بین برود، اوضاع به ضرر آنان تمام خواهد شد، سریع شکایت خود را از خانم هومریش (نویسنده گزارش مجله دی سایت) پس گرفت تا از تشکیل دادگاه «رسیدگی محتوایی» جلوگیری نماید اما آب ها ریخته بود.

شب پرستانِ رجوی فکر می کردند چون اروپاست می توانند با دلارهای سعودی و صهیونیستی این دادگاه را هم بخرند اما خوشبختانه این دادگاه تسلیم رجوی نشد.

در قوانین کشورهای اروپایی واژه «کودک سربازی» به شدت تقبیح شده و جرم محسوب می شود. جرمی که رجوی در موارد متعدد مرتکب آن شده و تعداد زیادی از کودکان را از اروپا به اردوگاه کار اجباری یعنی «اشرف» در عراق منتقل کرده است. رجوی این کودکان را تحت شدیدترین فشارها قرار داده و حتی در مواردی سوء استفاده های جنسی از آن ها نیز گزارش شده است. برخی از آن کودکان در درگیری هایی که رجوی با دولت عراق به وجود آورد کشته شدند، برخی نیز به صورت مشکوک مردند که هنوز پرونده مرگ آن ها در پرده ای از ابهام باقی مانده است.

هر جا قطره‌ا‌ی قانون حاکم باشد بی تردید حق پیروز است و شما رجوی ها شکست خواهید خورد.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37794