• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خانم عبادی وکیل و مدافع حقوق بشر

  • کد خبر : 3722
  • 08 سپتامبر 2015 - 10:23

خانم عبادی وکیل و مدافع حقوق بشر

farhangnews_113234-319236-1423216607با سلام و سپاس از تلاشهای انساندوستانه شما .

خانم عبادی قبل از پرداختن به اصل مطلب می خواهم بصورت مختصر خود را معرفی کنم .

من محمد رزاقی از اعضاء سابق مجاهیدن خلق ایران هستم که به مدت نزدیک به ۲۰ سال از دوران زندگی ام را درون تشکیلات سازمان مجاهدین خلق ایران در اردوگاههای این سازمان که هم اکنون به فرقه رجوی داعشی معروف می باشد گذرانده ام و هم اکنون بعنوان پناهنده سیاسی در کشور فرانسه زندگی می کنم .

چند روز گذشته به دستور شخص رجوی و مریم قجر رهبران فرقه جنایتکار رجوی از زبان یک فرد مجهول الهویه بنام محمد امیر خیزی در سایت افتابکاران متعلق به فرقه رجوی که بوسیله یک تواب بد نام و مشکوک اداره می شود و این سایت در میان ایرانیان به سایت افتابه به دستان رجوی معروف می باشد بر علیه شما مطلبی نوشته که با توجه به شناخت از شیوه های رذیلانه رجوی خواستم بصورت مختصر به این موضوع بپردازم .

خانم عبادی

حتما مطلع هستید شخص رجوی و مریم قجر و دیگر سران فرقه در سالیان گذشته تمام تلاش خود را بکار گرفته بودند تا به هر طریق ممکن ایران مثل عراق ؛ سوریه ؛ افعانستان و لیبی در بیاورد و برای تحقق این امر بصورت انگل وار با اویزان شدن به جنگ طلبان و جنایتکاران امریکائی و ضد ایرانی ؛ با پرداخت هزاران دلار خونین دریافتی از صدام ملعون به این افراد وبر پائی شوهای مختلف و با دروغگوئی و صحنه سازی و اطلاعات غلط ؛ وطن فروشی و حتا همکاری با سرویسهای اطلاعاتی سیا و موساد ؛ شیوخ مرتجع عرب دست زدند .

اما با توافق ایران با کشورهای ۵+۱ و دور شدن سایه جنگ و تحریم از سر مطلب ایران و حمایت ایرانیان وطن پرست از این توافق رجوی کینه حیوانی خود را به نمایش گذاشته و با سفسطه با غقده گشائی روی اورده است .

درمطلبی که بنام محمد امیر خیزی اما به سفارش رجوی جنایتکار و مریم قجرنوشته شده به نامه حمایت امیز شما از این توافق تحت لوای اینکه حقوق بشر در کجا ی این توافق دارد عقده گشائی کرده است .

خانم عبادی

فرقه تروریستی و جنایتکار رجوی با ترور هزاران شهروند ایرانی و کشتار مردم عراق و زندان و شکنجه اعضاء ناراضی خود بدترین سابقه و نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارد .

من در مدتی که در قرارگاههای اهدائی صدام ملعون به این فرقه مافیائی و جنایتکار حضور داشتم به دستور شخص رجوی زندانی وشکنجه روحی و جسمی شده ام و شاهد مرگ اعضاء ناراضی بر اثر شکنجه های وحشیانه شکنجه گران فرقه رجوی که هم اکنون عده ای از این شکنجه گران در مقر مریم قجر در اردوگاه اوور سوراواز مستقر هستند .

همچنین شاهد کشتار کردهای عراقی به دستور شخص رجوی و مریم قجر در سال ۱۹۹۱ در حمایت رجوی از صدام ملعون .

خانم عبادی

در درون مناسبات فرقه رجوی ابتدائی ترین حقوق اعضاء توسط رجوی و دیگر سران فرقه نقض می شود و رجوی اعضاء خود را از داشتن یک زندگی انسانی محروم کرده است .

در تشکیلات فرقه رجوی ازدواج و داشتن همسر و فرزند برای اعضاء ممنوع می باشد اما شخص رجوی با ترفند های مختلف زنان را به عقد خود در می اورده و به شیده های کثیف از زنان سوء استفاده جنسی می کرده و مریم قجر هم بعنوان حرمسرادار شخصی رجوی کار اماده سازی ذهنی زنان را برای تجاوزات رجوی فراهم می کرده .

رجوی جنایتکار با قوانین من در اوردی اعضاء نگون بخت از دیدار با خانواده و نوشتن نامه و … محروم کرده و هنوز هم این محرومیت ادامه دارد .

در مناسبات فرقه گرایانه رجوی اعضاء نگون بخت مجبور هستند در نشستهایی که رجوی با اسامی عجیب و غریب درست کرده مثل نشست عملیات جاری و عسل هفتگی که ماهیت سرکوب اعضاء و تفتیش عقیده را دارد و نشستهای غسل هفتگی که اعضاء مجبور هستند هر گونه مسائل جنسی که به ذهنشان میزند یا حتا خواب می بینند گزارش کنند .

اعضاء نگون بخت حق ندارند حتا با هم بعنوان دوست رابطه انسانی داشته باشند . اعضاء در مناسبات فرقه گرایانه رجوی حق هیچ گونه انتخاب ازادانه را ندارند و همه تصمیم گیری ها برای اعضاء توسط سران فرقه گرفته می شود .

اعضاء نگون بخت در زمان صدام چنانکه خواهان خروج از مناسبات فرقه گرایانه می شدند علاوه بر تحمل شکنجه های جسمی و روحی باید ۲ سال زندان و سپس توسط رجوی جنایتکار به زندان بد نام ابوغریب برای تحمل ۸ سال زندان فرستاده می شدند که شاهدان زنده و قربانیان این جنایات رجوی در اروپا مقیم هستند .

خانم عبادی

فرقه رجوی در اروپا تیمهای تروریستی اموزش دیده فدائیان صدام مستقر کرده که به دستور شخص مریم قجراز اوور سوراواز برای ترور جدا شده ها اعزام می شوند و تاکنون بارها برای ترور و ضرب و شتم جدا شده ها و منتقدان به دستور شخص رجوی و مریم قجر اعزام شده اند که اسناد و شواهد انکار ناپذیری در این رابطه برای ارائه در هر دادگاهی وجود دارد .

خانواده های اعضاء نگون بخت نزدیک به ۳ سال در پشت درب اردوگاه بد نام اشرف و برای یک ملاقات حضوری با عزیزان خود به تحصن نشستند ولی به دستور شخص رجوی به خانواده ها نه تنها اجازه ملاقات داده نشد بلکه مورد حمله ؛ ضرب و شتم چماقداران رجوی قرار گرفتند و هنوز هم خانواده هاعضاء موفق به دیدار با عزیزان خود نشده اند در صورتیکه زندانیان حق ملاقات و ارتباط با خانواده های خود را دارند ولی رجوی جنایتکار برای اعضاء نگون بخت بدتر از زندان ساخته و اعضاء را مجبور می کند از ملاقات با پدروان و خانواده خود داری کنند وبودند مادران و پدران اعضاء نگون بخت که در حسرت دیدار عزیزان خود حسرت به دل از این دنیا رفتند .

خانم عبادی

من از شما تقاضا می کنم شما بعنوان وکیل و مدافع حقوق بشر شناخته شده از قربانیان فرقه رجوی جنایتکار حمایت کنید و ما اعضاء جدا شده قربانیان و شاهدان زنده جنایات رجوی و مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی می باشیم و من بعنوان عضو سابق این فرقه که به دستور شخص رجوی و مریم قجر زندانی و شکنجه جسمی و روحی شده ام وضاهد مرگ اعضائ ناراضی در سلول زندان ساخته شده توسط رجوی برای اعضاء ناراضی بودم و در اروپا هم بارها مورد تهدید و ضرب و شتم قرار گرفته ام حاضر هستم در هرارگانی و دادگاهی شهادت بدهم .

خانم عبادی

خانواده های اعضاء نگون بخت پدران و مادران پیری هستند که در ارزوی دیدار عزیزانشان تمامی خطرات رفتن به عراق را به جان می خرند و لی رجوی و مریم قجر اجازه یک ملاقات حضوری به خانواده ها داده نمی شود بنابر این از شما تقاضا می کنم برای پایان دادن به حسرت خانواده ها به هر طریق ممکن از سازمانهای بین المللی حقوق بشری تقاضا کنید که امکان یک ملاقات حضوری برای خانواده ها ئی که پشت درب اردوگاه لیبرتی محل استقرار کنونی اعضاء نگون بخت می روند را بوجود بیاورند .

من از شما خواهش می کنم این فرصت به جدا شده ها و شاهدان جنایات و نقض حقوق بشر توسط رجوی و مریم قجر بوجود بیاورید تا شاهدان زنده جنایات رجوی بتوانند نقض حقوق بشر در تشکیلات فرقه رجوی با به دلیل و مدرک به خدمت شما برسانند .

همچنین جا دارد این را اضافه کنم که ما اعضاء سابق مثل شما از توافق ایران با کشورهای ۵+۱ حمایت کرده و در جهت دور کردن جنگ و تحریم از سر ملت ایران تلاش کرده و خواهیم کرد وچهره وطن فروشانی مثل رجوی را که خواهان حمله امریکا و اسرائیل و تحمیل یک جنگ خانمانسوز به ملت ایران برای رسیدن به اهداف کثیف خود به هر مزددوری دست می زنند را افشا کرده وجا دارد از شما و همه کسانی که در راستای صلح و اسایش ملت ایران کوشش کرده اند تشکر کنم .

پاریس : محمد رزاقی

***

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3722

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم