• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

مریم رجوی در اندیشه توسعه «اشرف»‌ در آلبانی / گوش دولت بدهکار منتقدان دلسوز نیست

  • کد خبر : 37047
  • 17 دسامبر 2022 - 22:30

اخیرا تصاویری از حضور یک مزدور بی وطن به نام «بهزاد صفاری» در مدارس آلبانی منتشر شده که نشان می دهد فرقه تروریستی رجوی قصد گسترش «اشرف» و مغزشویی بیشتر در این کشور را دارد.

به گزارش فراق، جامعه شناسان و منتقدان دلسوز آلبانی بارها به مقامات دولتی هشدار دادند که حضور این فرقه در کشور ما آسیب های جبران ناپذیری را به جامعه وارد می‌کند اما انگار گوش دولت بدهکار این انتقادها نیست.

اولسی یازچی، جرجی تاناسی و ۱۳ فعال مدنی آلبانیایی اخیرا در بیانیه ای به برخوردهای دوگانه پلیس آلبانی، از یک طرف با سازمان مجاهدین خلق و از طرف دیگر با کسانی که این سازمان خشونت طلب تروریستی جدا شدند، اعتراض کردند.

در این بیانیه به بازداشت غیر قانونی و بدون تفهیم اتهام حسن حیرانی، مهدی سلیمانی، غلامرضا شکری، احسان بیدی، حسن شهبازی و علی هاجری به مدت بیش از یک ماه اشاره شده و آمده است: « مجاهدین خلق تعدادی از مخالفان خود را در عرض چند هفته حذف کردند. زنان آنان و فرزندانشان و ایرانیانی که در تیرانا زندگی می کنند اکنون در ترس به سر می برند و از خود می پرسند نوبت ما کی می رسد؟ اما در حالی که پلیس آلبانی ایرانیانی که مجاهدین خلق را ترک کرده اند به زندان می اندازد، فرمانده مخوف آنان بهزاد صفاری که به عنوان فدایی ارتش صدام حسین خدمت می کرد، آزاد و با افتخار در وسط آلبانی زندگی می کند. او چند روز پیش به همراه شهردار «امیریانا ساکو» از مدرسه «نیم بابامتو» در دورس بازدید کرد. در این بازدید، بهزاد صفاری به کودکان دورس ایده های انقلاب خونین مجاهدین علیه ایران را آموزش داد. ادی راما اکنون آلبانیایی ها را به سربازان مجاهد خلق تبدیل می کند.»

در زیر تصویر بهزاد صفاری به عنوان عضو ارشد فرقه رجوی که در یکی از مدارس آلبانی حضور یافته و برای بچه های منطقه دورس سخنرانی می کند را مشاهده می کنید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37047

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است