• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
یادداشتی از محمود دهقان

شیوه مواجهه با خانواده در شکنجه‌گاه «اشرف»

  • کد خبر : 36962
  • 13 دسامبر 2022 - 12:10

مسعود و مریم رجوی بارها به ما می گفتند دنبال خانواده نباشید، عواطف خانواده و پدر و مادر را دور بریزید، پدر و مادر آرمانی شما من و مریم رجوی هستیم.

به گزارش فراق، محمود دهقان، عضو تازه نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار پیامی با اشاره به سرکوب عواطف خانوادگی در شکنجه گاه «اشرف» نوشت: من ۳۵ سال در فرقه رجوی بودم و عمر و جوانی ام را به هدر دادم. فریب حرف های فرقه رجوی را خوردم. بعد از ۳۵ سال توانستم از زندان فرقه رجوی فرار کنم و به زندگی آزاد برسم. مردم ایران می دانم که کسی خبر ندارد بر ما چه گذشت، هر چه بود سختی و فشارهایی بود که به ما می آوردند هم جسمی هم روحی. حتی اجازه نداشتیم حرفی ازخانواده بزنیم. یکبار هم نشد فرقه به ما بگوید با خانواده تماس بگیر یا بگوید یک نامه برای خانواده تان بنویسید که من زنده هستم.

صحبت کردن از خانواده در سازمان یک جرم بود و اگر حرفی می زدیم با توهین مواجه می شدیم. خود مسعود و مریم رجوی بارها به ما می گفتند: «دنبال خانواده نباشید، عواطف خانواده و پدر و مادر را دور بریزید، پدر و مادر آرمانی شما من و مریم رجوی هستیم. به جای دوست داشتن خانواده من و مریم رجوی را دوست داشته باشید همه شما عاقبت بخیر شده و به بهشت می روید! خانواده شما در هر شهری در ایران است خانواده شما نیستند بلکه همه مزدور حکومت ایرانند. خانواده دشمن شماست و نمی‌خواهند شما را ببیند نباید بگویید «خانواده»، بگوید «خانواده الدنگ» و… به خانواده های ما توهین می کرد، به خدا حاضرم به خاطر تمام حرف هایم در هر کجای دنیا باشد شهادت دهم. این فشارها روی خیلی از انسان هایی که سال ها با هم یک جا زندگی می کردیم بود.

لعنت به فرقه رجوی که موجب شد خیلی ها نتوانند پدر و مادرشان را ببیند. نفرین پدران و مادران داغ دار بر شما.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36962