• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

مزدوران فرقه رجوی را بشناسید: «بابک رهنورد» رباتی از تیرانا با مکان نمای تبریز

  • کد خبر : 36546
  • 20 نوامبر 2022 - 13:31

فرقه رجوی پس از اخراج به آلبانی یگان های سایبری راه اندازی کرد تا از طریق شبکه های اجتماعی به اقدامات خرابکارانه، فضاسازی های دروغین، انتشار شایعات و تحریک به اقدامات ایذایی علیه ایران بپردازد.

به گزارش فراق، پس از تکمیل «اشرف ۳» این فرقه افراد را در سالن های سربسته و با کنترل فیزیکی پای کامپیوتر نشاند و لشکر پوشکی را با اکانت های فیک در صفحات اجتماعی تشکیل داد.

این افراد جهت فریب مخاطبین، خود را به شکل افراد مستقل به نمایش می گذارند تا این گونه القا نمایند این صفحات حقیقی هستند و به صورت مستقل علیه ایران فعالیت دارند.

بابک رهنورد یکی از همین ربات های فرقه بوده که بیش از ۳۰ سال برای فرقه شیطانی رجوی خدمت کرده است. وی با ترفند فرقه خود را صاحب صفحه ای مستقل و به نام یکی از شهرهای ایران در اینستا نمایش می دهد تا لاطائلات و اقدامات تروریستی فرقه را در آن نشخوار کند.

رهنورد از اعضای قدیمی و با سابقه اعمال تروریستی است که هم اکنون برای جذب و فریب در ایران و اروپا به این شیوه برای فرقه مزدوری می کند.

بر اساس پژوهش ها، پیر پاتال های آلبانی نشین حداقل ده ها برابر آمارشان حساب کاربری در اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک ساختند تا به دروغ آمار مخالفین حکومت ایران را افزایش دهند. جالب است بدانید اکثر این صفحات هم با کپی و تکرار مطالب از یک اتاق فکر و یک منشا پر می شوند که تعداد بازدیدهای آن ها نیز عدم استقبال از فرقه را بیشتر رو می کند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36546