• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

اعضای ناراضی در فرقه رجوی باز مطرح کردند: «رجوی کجاست؟» از دروغ‌هایتان خسته شدیم

  • کد خبر : 36416
  • 12 نوامبر 2022 - 13:33

به دنبال به هم ریختگی اوضاع داخلی در مقر فرقه رجوی اعضای به ستوه آمده به سیم آخر زده و باز مطرح کردند که مسعود رجوی کجاست، چرا هیچ نشانی از وی نیست.

به گزارش فراق، اخبار رسیده از آلبانی حاکیست پس از شکست پروژه های فرقه در جریان اعتراض های اخیر و بی اعتنایی مردم ایران به جفتک پرانی تیم سایبری رجوی در فضای مجازی، اعضای ناراضی باز به صحنه آمده و بحث «مسعود رجوی کجاست» را پیش کشیدند.

مریم رجوی به منظور منحرف کردن ذهن اعضا از این موضوع و جلوگیری از تبعاتی آتی، دستور داده نشست های عقیدتی سیاسی به صورت روزانه برگزار گردد اما اعضای به جان آمده به خوبی می دانند که این اقدام ها صرفا برای سرپوش گذاشتن این ابهام در بین اعضا است که می گویند: مسعود رجوی چرا الان که ما نیاز به او داریم ظاهر نمی شود؟

پرسش اعضا از وضعیت مسعود رجوی از حدود ۲۰ سال پیش که وی مفقودالاثر شده همیشه جزو خطوط قرمز بوده است اما این بار اغلب اعضا برای دریافت پاسخ به ابهامات خود بسیار جدی هستند.

عمده افراد اسیر در فرقه رجوی هم اکنون مطمئن شدند که مسعود رجوی دیگر وجود خارجی ندارد، از طرفی می دانند هم که مریم رجوی به صورت صریح قادر به پاسخگویی این سئوال نیست و به همین جهت از نیرنگ ها و سال ها دروغ و فریب در فرقه رجوی خسته شدند.

از زمان انتقال اعضای فرقه رجوی به آلبانی بیش از یک سوم افراد از این فرقه اعلام جدایی کرده و سراغ زندگی مطلوب و آزاد خود رفتند.

گزارش از: محمدجواد نوع پرور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36416